آشنایی با رقبای طارمی در خط حمله پورتو

به گزارش مجله سرگرمی، مهدی طارمی برای بازی در خط حمله پورتو رقبای زیادی دارد.

آشنایی با رقبای طارمی در خط حمله پورتو

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، مهدی طارمی فصل گذشته عنوان آقای گلی مشترک پریمیر لیگ پرتغال را به همراه دو مهاجم بنفیکا به دست آورد و مورد توجه پورتو نهاده شد تا از ریوآوه راهی قهرمان لیگ گردد.

لژیونر ایرانی در شرایطی پیشنهاد پورتو را قبول نموده که برای حضور در ترکیب اصلی این تیم رقبای زیادی دارد و باید کوشش زیادی کند تا از سوی سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم دیده گردد.

لوئیز دیاز 23 ساله از کلمبیا، وینسنت ابوبکر 28 ساله از کامرون، شویا ناکاجیما 26 ساله از ژاپن، موسی مارگا 29 ساله از فرانسه، خسوس مانوئل کورونا 27 ساله از مکزیک، زی لوئیز 29 ساله از کیپ ورد، فرانسیسکو سوارز 29 ساله از برزیل، ژوائو ماریو 20 ساله از پرتغال و فرناندو دوس سانتوس 27 ساله از برزیل رقبای طارمی در خط حمله پورتو هستند. البته تمامی این بازیکنان همانند لژیونر ایرانی مهاجم هدف بازی نمی نمایند ولی قابلیت آن را در صورت صلاحدید سرمربی تیم دارند.

در میان این بازیکنان مارگا، سوارز و کورونا در گلزنی آمار بهتری نسبت به دیگر نفرات داشته اند و این موضوع نشان می دهد سرمربی پورتو احتیاج به مهاجم پیدا نموده که خواستار جذب طارمی شده است. این موضوع به سود مهاجم ملی پوش کشورمان است تا او بتواند جای ثابتی در پورتو داشته باشد چون به غیر از سه بازیکنی که به اسم آن ها اشاره شد، مابقی موفقیت چندانی نداشته اند و حتی وینسنت ابوبکر و فرناندو دوس سانتوس در فصل های گذشته به صورت قرضی در تیم های ترکیه ای بازی نموده اند.

4048/

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 108489

به "آشنایی با رقبای طارمی در خط حمله پورتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با رقبای طارمی در خط حمله پورتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید