ابتکاری که می تواند انقلابی در سفرهای دریایی نابینایان ایجاد کند

به گزارش مجله سرگرمی، نابینایان و کم بینایان و افرادی که در جهت یابی دچار اختلال هستند، می توانند با استفاده از گوشی های هوشمند خود، توصیف صوتی دقیقی از منطقه موردنظر به دست بیاورند.

ابتکاری که می تواند انقلابی در سفرهای دریایی نابینایان ایجاد کند

راه حلی نوآورانه برای دسترسی راحت و جهت گیری بدون مشکل نابینایان و کم بینایان اندیشیده شده است که تا سفر آن ها با استفاده از کشتی های کروز سهل الوصول تر سازد. این راه حل بر اساس تجربیاتی که در پیاده سازی پیروز این سیستم در هتل ها، رستوران ها و محل های تفریحی کسب شده، توسعه یافته است.

پدیدآورندگان تکنولوژی رایت هیر می گویند که علی رغم این که مسافران نابینا در کشتی های کروز می توانند از نشانه های بریل استفاده کنند، اما هنوز این امکان برای آن ها فراهم نشده است که به صورت مستقل و مانند یک فرد بینا دور کشتی قدم بزند. ولی سیستم جدید توصیف های جزئی از محل و راهنمایی های صوتی دقیقی برای این افراد ارائه می دهد.

نابینایان و کم بینایان و افرادی که در جهت یابی دچار اختلالاتی هستند، توصیف های دقیق صوتی و در زمان واقعی از طریق گوشی های هوشمند خود دریافت می کنند. هشدارهای صوتی، مبتنی بر اطلاعاتی هستند که از طریق سنسورهای بلوتوثی جاگذاری شده در محل دریافت می شوند. همچنین، این سیستم شامل یک داشبورد مدیریتی است که کارمندان با استفاده از آن، سیستم را به صورت شخصی و با توجه به نیازهای بازدیدکنندگان برنامه ریزی و کنترل می کنند.

پدیدآورندگان این تکنولوژی معتقدند که این سیستم می تواند مسافران بالقوه ای را جذب کشتی ها کند که تاکنون از این گونه سفرها اجتناب می کردند.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: کجارو / traveldailynews.com
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 42822

به "ابتکاری که می تواند انقلابی در سفرهای دریایی نابینایان ایجاد کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابتکاری که می تواند انقلابی در سفرهای دریایی نابینایان ایجاد کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید