اصفهان، امید نمازی: کوشش مان به اندازه ای بود که بتوانیم 10 نفره نتیجه را عوض کنیم، بازیکنی که کوشش نکند در ذوب آهن جایی ندارد!

به گزارش مجله سرگرمی، امید نمازی، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تأکید کرد، بازیکنی که کوشش نکند در این تیم جایی نخواهد داشت.

اصفهان، امید نمازی: کوشش مان به اندازه ای بود که بتوانیم 10 نفره نتیجه را عوض کنیم، بازیکنی که کوشش نکند در ذوب آهن جایی ندارد!

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، امید نمازی در نشست خبری بعد از بازی تیمش برابر صنعت نفت آبادان درباره این موضوع که چه اتفاقی افتاد که 10 نفر توانستند به بازی برگردند، گفت: اتفاق خاصی رخ نداد و ما بازی را از ابتدا خوب آغاز کردیم. دروازه بان آنها شب خوبی داشت و دو سه بار سیو بسیار خوب داشت، اما در مجموع اشتباهات انفرادی و اینکه بازیکنان خطاهایی انجام دادند که به آنها گفته بودیم، باعث شد تا دو گل دریافت کنیم.

وی ادامه داد: تیم یک مقدار طلسم گردیده و بدشانسی بیش از این نمی تواند برای ما اتفاق بیفتد. متأسفانه توپ به پای بازیکن ما می خورد و به گوشه دروازه مان می رود. گل دوم هم باز روی یک اشتباه انفرادی بود. ما توپ را لو دادیم و ضربه ایمانی را که رشید می توانست بگیرد به زمین خورد، پله شد و به درون دروازه مان رفت.

نمازی همچنین خاطر نشان کرد: من نمی خواهم در مورد داوری صحبت کنم، اما بدشانسی و همه چیز امروز دست به دست هم داد تا ما دو امتیاز مهم را از دست بدهیم. به بچه ها خسته نباشید می گویم، چون از دل و جان مایه گذاشتند، چون کم اتفاق می افتد که تیم 10 نفره به بازی برگردد. بچه های ما امروز کارشان خوب بود و باید اشتباهات انفرادی از بازی مان بیرون برود. کوشش مان امشب به اندازه ای بود که بتوانیم 10 نفره نتیجه را عوض کنیم. در بازی هایی که جلو هستیم و یا بازی مساوی است، باید همین گونه کوشش کنیم و اگر این کار را انجام دهیم بخت تیم هم باز می گردد و توپ های مان گل می گردد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن درباره این موضوع که جذب مهدی رحیم زهیوی به خاطر ضعف گلزنی در تیم بوده است، در صورتی که ذوب آهن در هر بازی گل دریافت می نماید و آیا نباید نگران وضعیت دفاعی تیم بود، گفت: حرف شما را تا حدودی قبول دارم و در جلسه فنی قبل از بازی فرمول پیروزی را به بازیکنان گفتم. اینکه گل نخوریم و دوم فوتبال بازی کنیم و موقعیت بسازیم و سوم به گل برسیم. ما اشتباهاتی داشتیم و دو گل دریافت کردیم. اگر فیلم بازی را ببینید خواهید دید دفاع حریف چقدر اشتباه کرد. در نیمه نخست تمام حمله ها با ما بود و ضربه می زدیم، اما دروازه بان شان خوب می گرفت. در مقابل تک اشتباهات ما هم سریع تبدیل به گل می شد. این بختی است که باید برگردد و ما در دفاع باید بهتر شویم. ما از اشتباهات بسیار ضربه خوردیم و تیم های دیگر کمتر.

نمازی درباره عدم حضور مسلمان مطرح نمود: من با هیچ بازیکنی مشکل ندارم. انتظار دارم همه زحمت بکشند و کوشش نمایند و تانک خود را خود خالی نمایند. اگر بازیکنی این کار را بکند در ترکیب اصلی قرار می دهم، اما وقتی بازیکن نمی خواهد کوشش کند نمی توانم در بازی بگذارم. احساس من این است که با بازیکنانی که این کار را نمی نمایند، نمی توانیم بازی را 10 نفره به تساوی بکشانیم. من از یکسری از بازیکنانم انتظاراتی دارم. مثلاً از حسینی انتظار بالایی دارم و امشب او بهترین بازی خودش را کرد. به او بعد از بازی گفتم تا الان کجا بودی؟! این زحمت کشیدن اگر در همه بازی ها انجام گردد ما به پیروزی می رسیم. شکی نداریم که خوب بازی می کنیم و البته اشتباهاتی داریم. شانس هم با ما یار نبوده و باعث گردیده است امتیازاتی از دست بدهیم، ولی مطمئناً بعد از تعطیلات آغاز به بردن می کنیم. همین که بازی امروز را مساوی کردیم نشانه خوبی است.

وی در پاسخ به این سؤال که یعنی مسلمان کوشش نکرده است؟، گفت: من دنبال مسائل حاشیه ای نیستم. اگر بازیکن کوشش کند می تواند جزئی از مجموعه ما باشد و اگر کوشش نکند نمی تواند در مجموعه ما باشد.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4066

به "اصفهان، امید نمازی: کوشش مان به اندازه ای بود که بتوانیم 10 نفره نتیجه را عوض کنیم، بازیکنی که کوشش نکند در ذوب آهن جایی ندارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصفهان، امید نمازی: کوشش مان به اندازه ای بود که بتوانیم 10 نفره نتیجه را عوض کنیم، بازیکنی که کوشش نکند در ذوب آهن جایی ندارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید