اقدامات اجرایی در پروژه میدان استقلال اصفهان قابل توجه است

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، عدنان زادهوش، عضو شورای اسلامی شهر پیش از ظهر شنبه در یکصد و هفدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکر خود با انتقاد از فرایند تقسیم بندی بودجه خانه علوم اصفهان گفت: باید توجه داشته باشیم که خانه علوم مربوط به تمام بخش های علوم می گردد و نباید بودجه آن را تنها در یک بخش هزینه کرد و از دیگر بخش ها غافل بود.

اقدامات اجرایی در پروژه میدان استقلال اصفهان قابل توجه است

وی با اشاره به اینکه هم اکنون که در فصل بودجه ریزی شهرداری هستیم، مشخص بودجه فرهنگی باید بر اساس اولویت های تعریف شده در شورای شهر مشخص گردد، اضافه نمود: همچنین لازم است که این اولویت ها در اختیار دیگر بخش های فرهنگی قرار گیرد تا با حرکت واحد به اهداف خود دست یابیم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان همچنین به بازدید از پروژه میدان استقلال اشاره نمود و ابراز داشت: اقدامات اجرا شده در این پروژه قابل توجه است اما باید توجه داشته باشیم که بعضی از تاسیسات نهادهای خدماتی با اجرای این پروژه تداخل دارد از اینرو همکاری لازم باید برای اجرای این پروژه ها انجام گردد.

اخذ جریمه نمای ساختمان مصوبه ندارد

عبدالرسول جان نثاری، رئیس کمیسیون عمران، شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در ادامه این جلسه علنی با اشاره به اینکه در بعضی از مناطق شهرداری اصفهان کارکنان شهرداری نسبت به اخذ جریمه از ساخت نمای غیر مجاز اقدام می نمایند و تا به امروز شهروندان در این راستا به شورای شهر مراجعاتی را داشته اند، گفت: باید توجه داشت که تا به امروز شورای شهر در این زمینه مصوبه ای نداشته است.

وی در ادامه با اشاره به لزوم استانداردسازی پمپ بنزین های تک پایه گفت: این اقدام بسیار شایسته است ولی با توجه به استعلام اجرا شده از اداره کل استاندارد استان اصفهان هنوز استاندارد سازی این اماکن انجام نشده و برای تامین امنیت شهر و شهروندان باید این امر مورد توجه قرار گیرد.

بودجه سازمان های شهرداری بر اساس برنامه 1400 مشخص گردد

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این جلسه با اشاره به تحویل برنامه 1400 شهرداری به شورای شهر، گفت: لازم است که بودجه سازمان های شهرداری بر اساس این برنامه تعریف گردد.

اصغر آذربایجانی با اشاره به تشکیل شورای سازمان های مختلف شهرداری ابراز داشت: شوراهای سازمان ها باید این امر را مورد توجه قرار دهند تا بودجه شهرداری به خوبی و با توجه به احتیاج هر سازمان تخصیص یابد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان همچنین به برگزاری همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در 23 و 24 دی ماه اشاره نمود و گفت: در این کنفرانس مهمان های بین المللی زیادی حضور خواهند یافت که لازم است بهره برداری لازم در زمینه سرمایه گذاری در بخش حمل و نقل و ترافیک، فناوری اطلاعات، گردشگری، انر ژی و شرکت های دانش بنیان داشته باشیم.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 73301

به "اقدامات اجرایی در پروژه میدان استقلال اصفهان قابل توجه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدامات اجرایی در پروژه میدان استقلال اصفهان قابل توجه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید