امکان پخش فیلم های جشنواره رشد در کلاس های درس مهیا می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، یداله کریمی در تبادل نظر با خبرنگاران، اظهارداشت: یک سوم جمعیت دانش آموزی کشور یعنی بیش از چهار میلیون نفر از فیلم های جشنواره فیلم رشد 45 دیدن کردند که یک موفقیت محسبوب می گردد.

امکان پخش فیلم های جشنواره رشد در کلاس های درس مهیا می گردد

وی اضافه کرد: برای ارتقای کیفیت جشنواره فیلم رشد، دانش آموزان می توانند با ارائه راهکارها به دبیرخانه و با بیان اینکه چه فیلم هایی مد نظرشان هست و برای آنها جذاب می تواند باشد، به یاری ما بیایند.

کریمی موضوعات فیلم های جشنواره رشد را تربیتی، علمی و آموزشی و در راستای کتاب های درسی دانش آموزان بیان کرد و یادآور شد: برای دسترسی گسترده و آسان دانش آموزان به فیلم های جشنواره رشد و با برنامه ریزی های اجرا شده، امکان آن هست که این فیلم ها که جزو بهترین های فیلم های ارسال می باشند، در کلاس های درس هم به نمایش گذاشته شود.

معاون دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی وزارت آموزش وپرورش کشور توضیح داد: در مرحله اول، جشنواره فیلم رشد در تهران، شهرستان های تهران، فارس، سمنان، گیلان،هرمزگان و جزایر خلیج فارس و همچنین شهرهای سواحل مکران برگزار می شود. و بعد از دو هفته استراحت، تمامی استان های کشور به صورت دوره ای این جشنواره را برگزار می نمایند.

این مسئول زمان شروع این جشنواره را آبان ماه بیان کرد و گفت: 260 فیلم نهایی از 17 کشور میزبان دانش آموزان سراسر کشور تا شروع هفته معلم، میزبان نگاه های گرم دانش آموز کشور هستند.

کریمی خاطر نشان کرد: یک هزار و 227 فیلم از 30کشور به جشنواره فیلم رشد 46 ارسال شده است بود که در نهایت 260 فیلم خارجی و داخلی دانش آموزان فیلم ساز، فرهنگیان، دانشجو معلمان و فیلم سازان به بخش مسابقه راه پیدا کردند.

قائم مقام جشنواره فیلم رشد کشور از حضور 37 فیلم از کشور خارجی در این جشنواره سخن گفت و گفت: اسپانیا، آمریکا، بلژیک، فرانسه، ژاپن، لهستان، لستو، آفریقای جنوبی، آلمان، سوئد، کره جنوبی، سوئیس، قبرس، لتونی، انگلستان، هند، استرالیا، کانادا، مجارستان ، چین، روسیه، اردن، فنلاند، برمه، هنگ کنگ، لبنان، تایلند، رومانی، ترکیه و مکزیک از جمله کشور های شرکت نماینده در این جشنواره هستند.

کریمی اضافه کرد: از آنجایی که مسئولین کشور توجه ویژه ای به جزایر خلیج فارس و سواحل مکران دارند، جشنواره فیلم رشد نیز از این مقوله باز نمانده و توانستیم فیلم ها و آثار هنری با موضوع یاد شده، برای دانش آموزان این مناطق فراوری کنیم.

shortmessagesystem.ir: مجله پیامک، آخرین اخبار و مقالات در حوزه فناوری و تکنولوژی های مدرن

aliabad-new.ir: علی آباد جدید، اخبار و آخرین رویدادهای علی آباد

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 53243

به "امکان پخش فیلم های جشنواره رشد در کلاس های درس مهیا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان پخش فیلم های جشنواره رشد در کلاس های درس مهیا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید