اکران گسترده اولین فیلم در آمریکا پس از 6 ماه

به گزارش مجله سرگرمی، فیلم نامتعادل به عنوان اولین فیلمی که پس از تعطیلی بلندمدت سینماها در آمریکا در این کشور اکران عمومی می گردد، به فروش 4 میلیون دلاری دست یافت.

اکران گسترده اولین فیلم در آمریکا پس از 6 ماه

به گزارش خبرنگاران، ایسنا به نقل از اسکرین نوشت: فیلم انتقامی و جاده ای نامتعادل به کارگردانی درک بورت و با بازی راسل کرو در نقش اصلی، در اولین اکران عمومی در آمریکا در 1823 سالن سینما به روی پرده رفت و 4 میلیون فروخت و پیش بینی می گردد درنهایت به فروش 30 میلیون دلاری دست یابد.

  • کانادا ؛ کورسوی امید سینمای دنیا در کرونا

سه سینمای زنجیره ای اصلی در آمریکا شامل اِی ام سی، رگال و سینه مارک نیز فعالیت خود را در اغلب ایالت های آمریکا شروع کردند و در دو بازار مهم سینمایی لس آنجلس و نیویورک که سینماهای سربسته هنوز تعطیل هستند به صورت سینما-ماشین به نمایش فیلم می پردازند. تعداد سالن های نمایش فیلم نامتعادل این هفته به 2300 سالن افزایش خواهد یافت و کمپانی دیزنی نیر فیلم ابرقهرمانی جهش یافته های جدید را اکران خواهد نمود.

همچنین فیلم Tenet جدیدترین ساخته کریستوفر نولان که در اغلب بازارهای بین المللی اکران خود را شروع نموده از سوم سپتامبر (13 شهریور) در آمریکا و روز بعد از آن در چین به صورت عمومی اکران خود را شروع می نماید.

8sharj.ir: تور رم: گردش در اروپای باستانی

parisro.ir: تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 106448

به "اکران گسترده اولین فیلم در آمریکا پس از 6 ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکران گسترده اولین فیلم در آمریکا پس از 6 ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید