اینترنت سیم کارت های شاتل موبایل یک هفته رایگان می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، شاتل موبایل به مناسبت نیمه شعبان استفاده از اینترنت همراه 3G و 4G مشترکان سیم کارت های خود را به مدت یک هفته رایگان اعلام نمود.

اینترنت سیم کارت های شاتل موبایل یک هفته رایگان می گردد

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام شاتل موبایل، در این برنامه کلیه مشترکان قدیمی و جدید سیم کارت های شاتل، به مناسبت نیمه شعبان به مدت یک هفته و در قالب سرویس اختصاصی شاتل موبایل پلاس اینترنت همراه نامحدود، هدیه می گیرند. این طرح از روز یکشنبه اول اردیبهشت ماه به مدت یک هفته برای مشترکان شاتل موبایل فعال شده و آن ها می توانند در صدها شهر مشمول طرح شاتل موبایل پلاس از بسته اینترنت هدیه نامحدود 3G و 4G بهره مند شوند.

در این بازه زمانی کلیه مشترکان قدیمی و جدیدی که تا پیش از ساعت 24 روز آدینه 30 فروردین نسبت به فعال سازی و برقراری اولین تماس از سیم کارت های خود اقدام نموده باشند، با حضور در مناطق و شهرهای تحت پوشش خدمات شاتل موبایل پلاس به صورت رایگان و تا سقف مصرف منصفانه 20 گیگابایت، اینترنت هدیه دریافت خواهند کرد.

متقاضیان برای اطلاع از طرح ها و بسته های جدید شاتل موبایل، انتخاب و خرید سیم کارت شاتل با پیش شماره 0998 و کد یک و نقشه پوشش خدمات نوآورانه شاتل موبایل پلاس، می توانند به وب سایت این اپراتور به نشانی www.shatelmobile.ir مراجعه یا با شماره 09981000000 تماس بگیرند.

انتهای رپرتاژ خبری

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 20299

به "اینترنت سیم کارت های شاتل موبایل یک هفته رایگان می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینترنت سیم کارت های شاتل موبایل یک هفته رایگان می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید