ایکاردی: مسی به استراحت احتیاج دارد

به گزارش مجله سرگرمی، مهاجم تیم ملی فوتبال آرژانتین بر این باور است که مسی به استراحت احتیاج دارد و باید مدتی دور از تیم ملی باشد. او تاکید نمود که در اینتر می ماند و تصمیمی برای جدایی ندارد.

ایکاردی: مسی به استراحت احتیاج دارد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از TyC Sport، تیم ملی فوتبال آرژانتین خود را آماده بازی بدون لیونل مسی می نماید. اسکالونی، سرمربی جدید آرژانتین تصمیم گرفت که فعلا لیونل مسی را به تیم ملی دعوت نکند و به جای او از مهاجمانی مثل ایکاردی دعوت نموده است.

ایکاردی که در اینتر بهترین مهاجم و بازیکن است، گفت : من این جا هستم تا ثابت کنم که شایستگی دعوت به تیم ملی را دارم. اسکالونی همواره به من اعتماد داشته است و می خواهم پاسخ اعتماد او را بدهم. من در جام دنیای بازی نکردم و اعتراض هم نکردم چرا که به تصمیم سامپائولی احترام گذاشتم.

او درباره دعوت نشدن مسی، اظهار کرد: اتفاق بسیار نادری است که مسی در تیم ملی آرژانتین نباشد. بسیاری مسی را بهترین بازیکن دنیا می دانند و من همواره با او در ارتباط هستم. بهتر است که مسی کمی استراحت کند و از تیم ملی دور باشد.

مهاجم تیم ملی فوتبال آرژانتین در ادامه درباره احتمال جدایی اش از اینتر، گفت : شایعات زیادی درباره من به گوش می رسد که من به آنها توجه ای ندارم. در اینتر وضعیتم خوب است و می خواهم با قدرت ادامه دهم.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2606

به "ایکاردی: مسی به استراحت احتیاج دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایکاردی: مسی به استراحت احتیاج دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید