بازیگر خوب، بد، زشت در شبکه نمایش

به گزارش مجله سرگرمی، جوزی ولز، تاندر بولت و لایت فوت، فرار از زندان آلکاترا، خوب، بد، زشت، قدرت مطلق، جوکید و نابخشوده از جمله آثار مطرح با بازی کلینت ایستوود به ترتیب از شنبه 23 تا جمعه 29 شهریور ساعت 21 از شبکه نمایش پخش خواهد شد و ساعت 3 بامداد و 8 صبح روز بعد بازپخش می شوند.

بازیگر خوب، بد، زشت در شبکه نمایش

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه نمایش، این هفته در بخش مرور پرونده کاری بازیگران، فیلم هایی از کلینت ایستوود، دربخش صحنه گران (مرور آثار) پخش می شوند.

کلینتون کلینت ایستوود جونیور هنرپیشه، کارگردان و تهیه کننده و از جمله کاراکترهای نمادین و شناخته شده در بسیاری از فیلم های اکشن و وسترن است که به شخصیت افسانه ای این ژانر تبدیل شده است.

او به عنوان یک بازیگر و کارگردان با بیش از نیم قرن سابقه درخشان در سینما شناخته می شود. وی در بیش از 50 فیلم ایفای نقش کرده که در 42 نمونه از آن ها نقش اصلی داشته را برعهده داشته است.

ایستوود شهرت جهانیش را با بازی در فیلم های سه گانه دلار، به نام های یک مشت دلار، به خاطر چند دلار بیشتر و خوب،بد،زشت کسب کرده است. کلینت ایستوود به خاطر دو فیلم نابخشوده و دختر میلیون دلاری علاوه بر نامزدی اش برای دریافت جایزه بهترین بازیگر، توانست جایزه اسکار بهترین کارگردانی و تهیه کنندگی بهترین فیلم را برای خود کسب کند.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 43920

به "بازیگر خوب، بد، زشت در شبکه نمایش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیگر خوب، بد، زشت در شبکه نمایش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید