براری:حلالیت طلبیدن برخواه دردی از من دوا نمی کند!

به گزارش مجله سرگرمی، محمدرضا براری وزنه بردار ملی پوش ایران از پاره شدن پرده گوش خود توسط سرمربی در حین مسابقات وزنه برداری قهرمانی دنیا معتقد است که حلالیت طلبیدن برخواه دردی از او دوا نمی کند!

براری:حلالیت طلبیدن برخواه دردی از من دوا نمی کند!

به گزارش خبرنگاران ،محمدرضا براری درباره پاره شدن پرده گوش خود درحین مسابقات وزنه برداری قهرمانی دنیا معتقد است:زمانی که حرکات دو ضرب را می خواستیم شروع کنیم حسین برخواه سرمربی تیم ملی روی صورتم چند ضربه محکم زد، اما همین موضوع باعث شد که پرده گوش من پاره گردد و دچار سرگیجه شدیدی شدم بطوری که نمی توانستم تعادلم را روی تخته حفظ کنم. حتی به آقای خورشیدی مربی تیم ملی هم گفتم دچار سرگیجه شدیدی شدم برای من آب میوه بیاورد. با این حال تمام تلاشم را کردم که وزنه هایم را بزنم که نشد.

براری ادامه می دهد:در ترکمنستان هم پزشکان گوش من را معاینه کردند گفتند که پرده گوشم پاره شده و باید عمل جراحی انجام دهم اما من نمی خواستم آنجا این کار را انجام دهم و می خواستم به ایران بیایم و متخصصان ایرانی هم من را معاینه نمایند. فقط آمپول زدم تا بتوانم روی پایم بایستم. من از این ناراحت شدم که برخی از افراد من را قضاوت کردند که بعد از مسابقات دنیای نتوانستم مدال بگیرم اما شرایط من به گونه ای شده بود که نمی توانستم حتی روی پایم بایستم. من انتظار داشتم که آقای برخواه پی گیر کار من باشد و حداقل به من بگوید که اکنون چه کاری باید انجام دهم چون من در حین مسابقات دنیای دچار این مشکل شدم و نه تنها مدالم از دستم رفت که با نقص عضو از مسابقات دنیای برگشتم و الان هم معلوم نیست چه اتفاقی برای گوشم افتاده است.

براری می گوید: به محض اینکه از مسابقات دنیای برگشتیم من با رییس و دبیر فدراسیون صحبت کردم و برای فدراسیون پزشکی ورزشی نامه گرفتم تا پیگیر وضعیت گوشم باشم. فعلا هم با هماهنگی صورت گرفته وقت دکتر گرفتم تا بعد از معاینه نهایی هر کاری احتیاج است برای درمان گوشم انجام دهم.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6414

به "براری:حلالیت طلبیدن برخواه دردی از من دوا نمی کند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "براری:حلالیت طلبیدن برخواه دردی از من دوا نمی کند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید