برگزاری نمایشگاه بهاره توسط دستگاه ها و نهادها ممنوع است

به گزارش مجله سرگرمی، فرماندار تهران تاکید نمود: هیچ دستگاه و سازمان دیگری حق برگزاری نمایشگاه بهاره در تهران را نخواهد داشت.

برگزاری نمایشگاه بهاره توسط دستگاه ها و نهادها ممنوع است

عیسی فرهادی در گفت وگو با ایسنا اضافه کرد: در تهران تنها سه نمایشگاه بهاره دایر خواهد شد و در صورت احتیاج این تعداد می تواند تا پنج نمایشگاه افزایش یابد.

فرماندار تهران در تشریح ممنوعیت برگزاری نمایشگاه بهاره توسط دستگاه ها و نهادها گفت: شهرداری در تهران گفت، کیش نمایشگاه بهاره ای دایر نخواهد کرد.

وی درباره شکل گیری بازارچه های دستفروشان در منطقه 6 و 11 گفت: دستفروشان هر ساله در مناطق 6 و 11 بیش از سایر مناطق حضور دارند، لذا این دو منطقه کار بسیار بی نظیری انجام دادند و با اختصاص 23 زمین در این دو منطقه کوشش کردند که ساماندهی دستفروشان را انجام دهند؛ دست فروشانی که معمولا مزاحمت هایی برای شهروندان و مغازه داران ایجاد می کردند.

وی اضافه کرد: ساماندهی دستفروشان در مناطق 6 و 11 در محل هایی که توسط شهرداری معین شده، اجرا شده و بازارچه هایی تحت عنوان بازارچه های دستفروشان در این دو منطقه ایجاد شده است که همه این اقدامات با اطلاع و حمایت فرمانداری تهران اجرا شده است و به نمایشگاه های بهاره ارتباطی ندارد.

وی تاکید نمود: در حال حاضر سه نمایشگاه در شهر تهران با عنوان نمایشگاه بهاره کار خود را شروع نموده اند که در صورت احتیاج و استقبال مردم می توان تعداد آنها را در تهران تا پنج نمایشگاه افزایش داد، اما سایر دستگاه ها و نهادها حق برگزاری نمایشگاه بهاره را ندارند و خوشبختانه همه این نهادها و دستگاه ها سال جاری همکاری خوبی را انجام داده اند.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 15058

به "برگزاری نمایشگاه بهاره توسط دستگاه ها و نهادها ممنوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نمایشگاه بهاره توسط دستگاه ها و نهادها ممنوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید