بنیادکار - پرسپولیس؛ ماموریت جدید سرخپوشان، نفت در اندیشه جبران

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، هفته دوم از رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا از فردا سه شنبه با برگزاری 8 مسابقه در شرق و غرب شروع می گردد که در این روز دو تیم پایتخت نشین پرسپولیس و نفت به مصاف حریفان خود می روند.

بنیادکار - پرسپولیس؛ ماموریت جدید سرخپوشان، نفت در اندیشه جبران

پرسپولیس برای ادامه روزهای خوبش در لیگ قهرمانان آسیا و جبران ناکامی ایرانی ها برابر حریفان ازبکستان و نفت برای جبران شکست هفته نخست مقابل حریف ازبکستانی و بازگشت به مسابقات، با هدف پیروزی به میدان می روند.

بنیادکار ازبکستان - پرسپولیس ایران

این دومین فرصت حمید درخشان برای نمایش توانایی های خود و تیمش است؛ او که به همراه پرسپولیس روزهای خوبی را در لیگ برتر ایران تجربه نکرد، در نخستین بازی در لیگ قهرمانان با 3 گل از سد لخویا قطر عبور کرد.

آن برد ارزشمند که مقابل 30 هزار تماشاگر و پیشکسوتان نامدار پرسپولیس رقم خورد، به نوعی آشتی کنان سرخپوشان با طرفداران شان بود، نتیجه ای باعث ابقای حمید درخشان شد و شاید انتها بحران نتیجه گیری این تیم تهرانی.

در این شرایط که بازیکنان پرسپولیس از نظر روحی و انگیزشی روزهای بسیار خوبی را سپری می نمایند، عصر فردا میهمان بنیادکار یکی از بهترین نمایندگان ازبکستان در سال های اخیر هستند. پرسپولیسی ها از یکسو به فکر پیروزی در این بازی، برای ادامه روند رو به رشد خود هستند و تحکیم بیشتر صندلی حمید درخشان هستند.

همچنین آنها از سوی دیگر به فکر جبران شکست های ایرانی ها در هفته نخست این رقابتها برابر حریفان ازبکستانی هستند زیرا تراکتور و نفت، هفته پیش و در این کشور آسیای میانه، با نتایج مشابه 2 بر یک مغلوب شدند.

البته بنیادکار نیز که در هفته نخست در خانه النصر عربستان، پیروزی را با تساوی عوض کرد با تکیه بر نفرات ملی پوش خود از جمله پاول بوگالو، اکمل شوراخمدوف، انور بردی اف، وحید شودی اف و ... و بازیکنانی خارجی خود به نام های مینوری ساتو از ژاپن، الکساندر پیچور از اوکراین، ایوان میلوسوویچ از روسیه و سمیر بکریچ از بوسنی، به فکر رسیدن به نخستین برد خود در این رقابتها است.

اگر پرسپولیس در این بازی خارج از خانه پیروز شود که با شرایط به مراتب بهتر وارد رقابتهای لیگ شده و شانس خود را برای رسیدن به مرحله بعدی جام بیشتر می نماید. البته تساوی در این مسابقه هم اتفاقی خوبی است اما سرخپوشان نباید بازنده ازبکستان را ترک نمایند زیرا این شکست ممکن است با تغییر کادرفنی و وارد شدن این تیم به شرایطی بدتر از گذشته، همراه شود.

نفت ایران - العین امارات

پیروزی در بازی پلی آف مقابل الجیش قطر همه را به تیم نفت امیدوار نموده بود اما آنها در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا و در روزی که پاختاکور 10 نفره شده بود، تن به شکست 2 بر یک دادند تا جام سیزدهم را با ناکامی شروع نمایند.

شاگردان منصوریان در غیاب مرتضی پورعلی گنجی که به چین رفته، در دومین بازی خود، در استادیوم آزادی میزبان العین امارات هستند، تیمی که در هفته نخست در خانه برابر الشباب عربستان با نتیجه بدون گل متوقف شد. حالا و در بازی سه شنبه شب، هر دو تیم به فکر رسیدن به نخستین برد خود در این جام هستند.

نفتی ها برای رجحان در این بازی، چشم به درخشش نفرات جوان خود در کنار باتجره هایی از جمله ایمان مبعلی و غلامرضا رضایی هستند، نفراتی که برابر الجیش بدون اشتباه ظاهر شدند اما در بازی با پاختاکور، روی اشتباهات فردی مسابقه را به میزبان خود واگذار کردند.

در سوی دیگر میدان، العینی قراردارد که چندین بازیکن مطرح را در ترکیب خود دارد، از جمله عمر عبدالرحمن پدیده تیم ملی امارات، آساموآ جیان کاپیتان تیم ملی غنا و آقای گل فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا، علی مبخوت، لی میونگ جو، میروسلاو استوچ و حلال سعید. نفراتی که می تواند از یک اشتباه کوچک، برای موفقیت تیم خود استفاده نمایند.

در این وضعیت، نفت برای جبران شکست هفته نخست خود در این جام، تنها با هدف پیروزی به میدان می آید تا به تکیه بر این 3 امتیاز بازی خانگی، به رقابتها باز شود. اگر این تیم می خواهد شانسی برای رسیدن به مرحله بعدی داشته باشد، نباید در خانه امتیازی از دست بدهد، حتی برابر تیم مطرحی همچون العین امارات. البته حضور تماشاگران هم می تواند به موفقیت این نماینده کشورمان یاری کند.

برنامه کامل دیدارهای هفته دوم از رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا به توضیح زیر است:

هفته دوم:

سه شنبه - 12 اسفندماه

گروه A:

* بنیادکار ازبکستان - پرسپولیس ایران، ساعت 16:30، استادیوم بنیادکار

* لخویا قطر - النصر عربستان

گروه B:

* نفت ایران - العین امارات

* الشباب عربستان - پاختاکور ازبکستان

گروه E:

* شاندونگ چین - جئونبوک هیوندای کره جنوبی

* کاشیوا ریسول ژاپن - بین دونگ ویتنام

گروه F:

* سئونگنام اف سی کره جنوبی - گامبا اوزاکا ژاپن

* گوانجو چین - بوریرام یونایتد تایلند

چهارشنبه - 13 اسفندماه

گروه C:

* لوکو موتیو ازبکستان - فولاد ایران

* السد قطر - الهلال عربستان

گروه D:

* تراکتورسازی ایران - الاهلی امارات

* الاهلی عربستان - نسف قارشی ازبکستان

گروه G:

* اوراوارد دیاموندز ژاپن - بریزبین رور استرالیا

* بجینگ گوآن چین - سووون بلووینگز کره جنوبی

گروه H:

* وسترن سیدنی واندررز استرالیا - گوانجو اورگرانده چین

* اف سی سئول کره جنوبی - کاشیما آنتلرز ژاپن

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 49671

به "بنیادکار - پرسپولیس؛ ماموریت جدید سرخپوشان، نفت در اندیشه جبران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنیادکار - پرسپولیس؛ ماموریت جدید سرخپوشان، نفت در اندیشه جبران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید