دربی آسیا را از ایران بردیم، حالا تمرکزمان روی پیروزی بر بحرین است

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، سرکو کاتانچ پس از پیروزی دو بر یک پنجشنبه شب تیم ملی فوتبال عراق مقابل ایران در مرحله گروهی مقدماتی انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت های 2023 آسیا گفت: اول باید از بازیکنانم که نهایت تلاش خود را کردند تشکر کنم و به آنها و مردم عراق بابت این پیروزی تبریک بگویم. برد مهمی کسب کردیم.

دربی آسیا را از ایران بردیم، حالا تمرکزمان روی پیروزی بر بحرین است

سرمربی تیم ملی فوتبال عراق ادامه داد: شرایط مردم عراق مشخص است و این برد امیدوارم آنها را خیلی خوشحال کرده باشد. از این پیروزی من هم خوشحالم اما باید از این به بعد به دیدار با بحرین فکر کنیم. با تلاش و کار می خواهیم به موفقیت های متوالی برسیم.

کاتانچ در ادامه تعریفی که از سیستم تیمش برای این بازی شد اذعان داشت: بعد از چنین نتایجی نباید یک مربی را قضاوت کرد. اگر می باختیم ممکن بود بگویند این مربی خوب یا بد است. برد در این بازی خیلی برایمان مهم بود. حالا از بازیکنانم فقط می خواهم تمرکز خودشان را حفظ کنند. می دانستم این بازی دربی آسیاست. به همین خاطر هم به بازیکنانم گفتم تمرکز خودشان را حفظ کنند.

وی در سرانجام راجع به برد دو بر یک امشب عراق مقابل ایران اضافه کرد: به شاگردانم گفتم فقط روی فوتبال توجه کنید نه مسائل بیرون از فوتبال. واقعیت این است که کار کردن در این منطقه از آسیا سخت است چون مربی همواره در فشار و استرس بالاست. حالا به بازی های بعدی خودمان فکر می کنیم تا موفقیتمان ادامه دار باشد.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 59810

به "دربی آسیا را از ایران بردیم، حالا تمرکزمان روی پیروزی بر بحرین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دربی آسیا را از ایران بردیم، حالا تمرکزمان روی پیروزی بر بحرین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید