دی یونگ: مسی الگوی کودکی ام بود

به گزارش مجله سرگرمی، خیلی خوشحالم که می توانم در کنار مسی بازی کنم، کسی که همواره دنبالش نموده ام. الگوی بزرگ من حالا هم تیمی ام خواهد شد.

دی یونگ: مسی الگوی کودکی ام بود

دی یونگ: مسی الگوی کودکی ام بود

فرانکی دی یونگ، ستاره جوان هلندی که دیروز به صورت رسمی به باشگاه بارسلونا پیوست می گوید احساس می نماید در سرزمین رویاها به سر می برد و باور نمی نماید رویای کودکی اش یعنی بازی در بارسلونا، در کنار الگوی بزرگ فوتبالی اش لیونل مسی، به زودی به واقعیت خواهد پیوست.

بارسا در ماه ژانویه گذشته انتقال فرانکی دی یونگ از آژاکس را گفت ولی انتقال ستاره هلندی دیروز رسمی شد. بر اساس خبرهای اعلام شده بارسلونا برای جذب او به آژاکس چیزی در حدود 86 میلیون یورو پرداخت خواهد نمود.

فرانکی دی یونگ، پدیده آژاکس در سالهای گذشته، به خصوص از فصل پیش که آژاکس با درخشش او و همبازی هایش پیروز شد به نیمه نهایی لیگ قهرمانان راه یابد مورد توجه نهاده شد و در نهایت به بارسلونا راه یافت.

دی یونگ بعد از انتقال رسمی اش به آبی اناری ها در تبادل نظر با وبسایت بارسلونا گفت: از اینکه بالاخره به صورت رسمی بازیکن بارسا شدم خیلی خوشحالم. بازی در بارسلونا رویای کودکی من بود و حالا به آن رسیده ام. این واقعا فوق العاده است.

ستاره هلندی بارسا در ادامه گفت: با تمام وجود منتظرم که برای اولین بار روی زمین نوکمپ پا بگذارم. خیلی خوشحالم که می توانم در کنار مسی بازی کنم، کسی که همواره دنبالش نموده ام. الگوی بزرگ من حالا هم تیمی ام خواهد شد.

دی یونگ در ادامه صحبت هایش درباره تفاوت های سبک فوتبال آژاکس و بارسا گفت: من سبک بازی بارسا را دوست دارم. فلسفه فوتبال بارسا به آژاکس خیلی شبیه است و من فکر می کنم از بازی در بارسا لذت خواهم برد. بین بارسا و هلند همواره رابطه قوی ای وجود داشته و من امیدوارم جزئی از این سنت باشم. دلم می خواهد یکی از بزرگترین بازیکنان هلندی ای باشم که در بارسلونا بازی نموده اند.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 30741

به "دی یونگ: مسی الگوی کودکی ام بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دی یونگ: مسی الگوی کودکی ام بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید