رمز موفقیت تیم ملی والیبال ایران در سه بازی چه بود؟

به گزارش مجله سرگرمی، رمز موفقیت تیم ملی والیبال ایران در سه بازی چه بود؟ یک کارشناس والیبال پس از پیروزی تیم ملی برابر آلمان به همین نکته پرداخته است.

رمز موفقیت تیم ملی والیبال ایران در سه بازی چه بود؟

تیم ملی والیبال ایران امروز با شکست تیم ملی آلمان با کسب 9 امتیاز هفته اول رقابت های لیگ ملت ها را با سه پیروزی متوالی پشت سر گذاشت.

محمدرضا دامغانی در گفت و گو با خبرنگار مهر، پس از پیروزی تیم ملی مقابل آلمان گفت: بازی بسیار خوبی بود و توانستیم سه بر صفر پیروز شویم. نکته قابل محسوس در این بازی ها آرامش و تمرکز بازیکنان در داخل زمین است. سعید معروف یک موهبت و راهگشا برای والیبال ایران است اما در کنار او بازیکنان لژیونر عملکرد خوبی داشتند که این نشان از تجربه به دست آمده آنها در لیگ های خارجی است. دیگر در امتیازات حساس دچار اشتباه نمی شوند و این بارزترین ویژگی تیم ملی در این مسابقات است.

کارشناس والیبال در ادامه گفت: توپ گیری های داخل میدان بسیار بهتر شده، برخلاف سال های گذشته عملکرد بهتری در سرویس داریم، موسوی امروز بازیکن تاثیرگذاری بود و امتیازات خوبی از سرویس به دست آورد نمی توان به چند بازیکن خاص اشاره نمود عملکرد تک تک بازیکنان خوب بود و همگی کارشان را خوب انجام دادند.

دامغانی تاکید نمود: سعید معروف هر زمان که اقدام به توپ گیری کرد غفور با دو متر قد مانند یک پاسور 180 سانتی عمل کرد در دفاع بسیار عالی بودیم و این عملکرد خوب به دلیل تجربیات لژیونرها در لیگ های خارجی است که به دست آورده اند.

وی درباره ناهماهنگی بازیکنان در آغاز ست اول گفت: به هر حال شرایط خاص میزبانی وجود دارد تا بازیکنان خود را با شرایط وفق دهند زمان می برد اما خوشبختانه آنها خیلی زود بر بازی تسلط پیدا می نمایند که این هم به تجربه در لیگ های خارجی برمی شود.

دامغانی اظهار کرد: دست ایگور کولاکوویچ در تعویض ها باز است هر بازیکنی را که بخواهد می تواند به زمین بفرستد، اشتباهات به حداقل رسیده و بازیکنان بسیار خوب عمل می نمایند.

او درباره حضور مجرد در ابتدای بازی و تعویضش در ادامه با علی شفیعی گفت: مجرد بازیکنی با آینده درخشان است، او حتماً باید در کنار موسوی بازی کند ما می توانیم از مجرد برای سال های سال استفاده کنیم اما او هنوز تجربه کافی برای بازی کردن در این سطح را به دست نیاورده باید او را آرام آرام به ترکیب اصلی اضافه کنیم همین کاری که ایگور در حال اجرا آن است. شفیعی نسبت به او باتجربه تر است و عملکرد بهتری دارد. ما باید از سایر بازیکنان جوان مانند یلی و کریمی نیز کم کم استفاده کنیم آنها آینده های والیبال هستند قطعاً روزی خواهد رسید که مجرد به بازیکنی مانند موسوی تبدیل خواهد شد.

دامغانی در خاتمه درباره بازی هفته دوم ملی پوشان با تیم های ژاپن، آرژانتین و برزیل گفت: برزیل بدون سرمربی خود حاضر است. باید آرژانتین را نیز دید که با چه ترکیبی این هفته حاضر خواهد شد و برد ژاپن دور از دسترس نخواهد بود. امیدوارم با این روحیه ای که ملی پوشان کسب نموده اند بتوانند بازی های خوبی در ژاپن داشته باشند.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 26054

به "رمز موفقیت تیم ملی والیبال ایران در سه بازی چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمز موفقیت تیم ملی والیبال ایران در سه بازی چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید