روایت رسانه قطری از چشمان ناظر پرسپولیس بر السد تا مداخله وزیر در بحران ارزی پرسپولیس

به گزارش مجله سرگرمی، یک روزنامه قطری مدعی شد چشمان پرسپولیسی ها تیم السد را از لحظه ورود به تهران تحت نظارت خود قرار دادند.

روایت رسانه قطری از چشمان ناظر پرسپولیس بر السد تا مداخله وزیر در بحران ارزی پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران، روزنامه العرب قطر در نسخه امروز خود (دوشنبه) در مطلبی با عنوان چشمان پرسپولیس تیم السد را از لحظه ورود به تهران تحت نظارت دارد نوشت: تیم السد در تمرین امشب خود سعی می نماید تا با جو استادیوم آزای به خوبی آشنا گردد. هر چند بازیکنان تیم السد سابقه 2 مبارزه خوب در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا در این استادیوم را دارند. نخستین بازی برابر پرسپولیس در مرحله گروهی و بازی دوم با تیم استقلال در مرحله یک چهارم نهایی بودند.

در ادامه این مطلب آمده است: بازیکنان تمامی خطوط تیم السد به استثنای دروازه کامل هستند. مشعل برشم و جهاد محمد، 2 دروازه بان جوانی هستند که با توجه به محرومیت دروازه بان اصلی مهیای نبرد با پرسپولیس می شوند. البته مشعل برشم سابقه بازی در ترکیب تیم السد برابر استقلال در استادیوم آزادی را دارد که با پیروزی 3 بر یک السد همراه شد.

روزنامه العرب قطر سپس با اشاره به مداخله وزیر ورزش ایران برای حل بحران مالی و ارزی پرسپولیس می نویسد: باشگاه پرسپولیس در نشست اخیر خود به ریاست جعفر کاشانی از ورود وزیر ورزش به حل بحران ارزی خود اطلاع داد.

این روزنامه قطری درباره طرح فروش بلیت بازی تیم های پرسپولیس و السد نیز نوشت: باشگاه پرسپولیس به وسیله اینترنت بلیت های این بازی را به فروش گذاشت. این باشگاه قیمت بلیت ها را نسبت به بازی با الدحیل در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا افزایش نداد تا تماشاگران بیشتری را به استادیوم آزادی بکشاند.

السد در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا یک بر صفر برابر پرسپولیس شکست را پذیرا شد. بازی برگشت دو تیم ساعت 18:30 سه شنبه هفته جاری در استادیوم آزادی تهران برگزار خواهد شد. حریف قطری پرسپولیس راهی تهران شد + عکس

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

russiaro.ir: روسیه: سفر به کشور پهناور تزارها، مسکو، سن پطرزبورگ، سوچی و کازان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5006

به "روایت رسانه قطری از چشمان ناظر پرسپولیس بر السد تا مداخله وزیر در بحران ارزی پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت رسانه قطری از چشمان ناظر پرسپولیس بر السد تا مداخله وزیر در بحران ارزی پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید