زمان آغاز لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی اعلام شد

به گزارش مجله سرگرمی، بعد از برگزاری جلسه هماهنگی زمان آغاز لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی معین شد.

زمان آغاز لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی اعلام شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ کشتی، بعد از انجام قرعه کشی لیگ برتر کشتی، امروز جلسه هماهنگی برای معین تاریخ آغاز و انتها این رقابت ها با حضور مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون کشتی برگزار گردید.

عبدالمهدی نصیرزاده رییس سازمان لیگ کشتی، محسن کاوه مدیر تیم های ملی کشتی آزاد، ابراهیم مهربان نماینده کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد، فرشاد علیزاده نماینده کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی، عبدالله فتوحی دبیر سازمان لیگ، سهیل حدادی مسئول کمیته حقوقی سازمان لیگ، محسن وحدانی مدیرروابط عمومی فدراسیون و مجید حاتمی مدیرروابط بین الملل فدراسیون در این جلسه حاضر بودند.

رییس سازمان لیگ در این جلسه خطاب به حاضران گفت: بنا داریم لیگ را به صورت منظم برگزار کنیم و تدابیری را هم برای این کار اندیشیدیم. برگزاری مسابقات با 2 کیلوگرم ارفاق وزن، وزن کشی روز قبل از مسابقه و ... از مواردی است که برای بالا بردن کیفیت لیگ در نظر گرفته شده است.

همچنین در این جلسه مقرر شد با توجه به تداخل مسابقات ارتش های دنیا و امیدهای دنیا با برگزاری مسابقات لیگ، هر تیمی که 3 کشتی گیر را به صورت همزمان به خاطر حضور در این 2 رویداد در اختیار نداشته باشد، در صورت ارائه درخواست مسابقه اش به تعویق بیفتد.

بعد از آنالیز همه جوانب و تصمیم گیری حاضران در جلسه 22 مهرماه تاریخ آغاز لیگ برتر کشتی آزاد و 23 مهرماه تاریخ آغاز لیگ برتر کشتی فرنگی اعلام شد. همچنین لیگ برتر کشتی آزاد تا 5 آذرماه به انتها خواهد رسید و لیگ برتر کشتی فرنگی نیز 28 آبان ماه به انتها می رسد.

با توجه به محدودیت زمانی موجود در سال المپیک و ضرورت حضور در جام باشگاههای دنیا، قرار بر این شد در یکی از هفته ها، تیم ها 2 مسابقه برگزار نمایند تا لیگ در زمان مقرر به انتها برسد.

همچنین مقرر شد برای حضور تیم هایی از کشورهای هند و فرانسه که لیگ های منظمی دارند، رایزنی از سوی روابط بین الملل صورت بگیرد تا در جام باشگاههای دنیا حاضر باشند.

جام باشگاههای دنیا نیز همانطور که پیش از این در تقویم اتحادیه دنیای کشتی ثبت شده، روزهای 13 تا 15 آذرماه در رشته کشتی فرنگی و روزهای 27 تا 29 آذرماه در رشته کشتی آزاد برگزار می گردد.

شهرهای میزبان این 2 رویداد بین المللی متعاقبا از سوی فدراسیون اعلام خواهد شد.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 48441

به "زمان آغاز لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان آغاز لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید