ستاره جدید بایرن: لواندوفسکی بهترین مهاجم دنیاست

به گزارش مجله سرگرمی، اریک ماکسیم چوپوموتینگ، خرید جدید بایرن مونیخ تمجید ویژه ای از رابرت لواندوفسکی انجام داد.

ستاره جدید بایرن: لواندوفسکی بهترین مهاجم دنیاست

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در آخرین روزهای جابجایی تابستانی بود که اریک ماکسیم چوپوموتینگ بعد از اتمام قراردادش با پاری سن ژرمن از این تیم فرانسوی جدا شد و به قهرمان اروپا یعنی بایرن مونیخ پیوست تا چالش جدید خود را در فوتبال آلمان و زیر نظر هانسی فلک تجربه کند.

این مهاجم کامرونی حالا از انتقال به جمع باواریایی ها بسیار خشنود به نظر می رسد و می گوید: همه چیز خیلی سریع رخ داد و من از حضور در بایرن مونیخ بسیار خشنود هستم. باعث افتخار من است که می توانم برای این باشگاه عظیم به میدان بروم. به عقیده من برای رسیدن به موفقیت شما به یک تیم کامل نیاز دارید. در پاری سن ژرمن بازیکنان آماده ای در خط حمله حضور داشتند. در بایرن مونیخ نیز این گونه است و فکر می کنم که رابرت لواندوفسکی در حال حاضر بهترین مهاجم دنیاست. با این حال هیچ بازیکنی نمی تواند در همه بازی های فصل حضور داشته باشد و من قصد دارم با توجه به توانایی هایم به تیم یاری کنم.

چوپوموتینگ در ادامه گفت: به طور قطع بایرن مونیخ عظیم ترین تیم آلمان به حساب می آید. از طرفی من علاقه زیادی برای بازگشت به فوتبال آلمان داشتم. اگر چه خودم را متعلق به شهر هامبورگ می دانم اما مسئله ای وجود ندارد و حالا برای بایرن مونیخ به میدان می روم. از طرفی باید این را هم اعتراف کنم که مونیخ واقعاً شهر فوق العاده و زیبایی محسوب می گردد.

tafreh.ir: طفره: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای طفره

fixfun.ir: مجله تفریحی: وبلاگ شاد و سرگرم کننده

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 113622

به "ستاره جدید بایرن: لواندوفسکی بهترین مهاجم دنیاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره جدید بایرن: لواندوفسکی بهترین مهاجم دنیاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید