شایعه برکناری هراتیان تکذیب شد

به گزارش مجله سرگرمی، در حالی که فدراسیون فوتبال با درایت مهدی تاج احتیاج دارد با آرامش و به دور از حاشیه ها به امورات مهم تری بپردازد، عده ای مغرضانه سعی در به هم زدن این آرامش دارند.

شایعه برکناری هراتیان تکذیب شد

شایعه برکناری هراتیان تکذیب شد

بعد از اینکه خبر رسید مسوولان فدراسیون فوتبال فعالیت رئیس ایفمارک را معلق کردند این خبر از سوی خود زهره هراتیان تکذیب شد.

ابتدا گفته شد زهره هراتیان رئیس ایفمارک که چندین سالی در این پست فعالیت داشت از سوی مسوولان فدراسیون فوتبال از سمتش برکنار شده و دکتر ایروانی که تخصص تغذیه دارد به طور موقت این پست را برعهده گرفته است اما خد هراتیان به این خبر وامنش نشان داد و گفت: چنین خبری صحت ندارد و بنده همچنان رئیس ایفمارک هستم.

هراتیان همچنین گفت:در حال حاضر فدراسیون فوتبال و شخص آقای تاج احتیاج به آرامش دارند و نباید این آرامش را بر هم زد. ایفمارک زیر نظر سازمان لیگ است و اگر تغییری به صورت رسمی صورت بگیرد در سایت رسمی سازمان لیگ اطلاع رسانی خواهد شد.

از سوی دیگر ایفمارک) هم بعد از انتشار این شایعه در اطلاعیه ای خاطرنشان کرد:ایفمارک همچون گذشته با قدرت به کار خود ادامه می دهد. در حالی که فدراسیون فوتبال با درایت مهدی تاج احتیاج دارد با آرامش و به دور از حاشیه ها به امورات مهم تری بپردازد، عده ای مغرضانه سعی در به هم زدن این آرامش دارند. به اطلاع عموم خانواده بزرگ فوتبال می رسانیم که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال همچون گذشته حمایت خود را از مرکز پزشکی ایفمارک به عمل آورده و هیچگونه جابجایی و یا برکناری در سطح این مرکز اتفاق نیفتاده است.

همچنین هومن افاضلی همسر زهره هراتیان هم به این شایعه واکنش نشان داد و گفت: نشر این خبر البته چیز تازه ای نیست. از مدت ها قبل هجمه هایی علیه همسر من وجود داشته است که من علاقه ای نداشتم به آن ورود کنم چون حیطه کاری من و همسرم از هم جدا است. اما با توجه به اینکه این هجمه ها انتها پذیر نیست و احساس می کنم این رفتارها در حال تاثیر گذاشتن روی زندگی شخصی ما است تصمیم گرفتم تا یکسری اقداماتی دراین زمینه انجام دهم.البته هفته بعد با اقای تاج صحبت می کنم.

3-300

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 12027

به "شایعه برکناری هراتیان تکذیب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شایعه برکناری هراتیان تکذیب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید