ظریف: ایران به غنی سازی بر اساس قوانین بین المللی ادامه می دهد

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با معاون نخست وزیر ویتنام با اشاره به مذاکرات جمهوری اسلامی ایران با 1+5 گفت: جمهوری اسلامی ایران در چهارچوب مقررات بین المللی به غنی سازی خود ادامه خواهد داد.

ظریف: ایران به غنی سازی بر اساس قوانین بین المللی ادامه می دهد

به گزارش حوزه سیاست خارجی خبرنگاران، نگوین خوان فوک معاون نخست وزیر ویتنام دوشنبه بعدازظهر با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان ملاقات و گفتگو کرد. در این دیدار، وزیر امورخارجه کشورمان، مناسبات جمهوری اسلامی ایران و ویتنام را خوب و مثبت توصیف و ابراز امیدواری کرد که روابط دو کشور در تمام ابعاد بویژه اقتصادی توسعه یابد .

در ادامه وزیر امور خارجه کشورمان بر همکاری دو کشور در چهارچوب همکاری های جنوب - جنوب در زمینه های مختلف تاکید کرد. وی همچنین با اشاره به مذاکرات جمهوری اسلامی ایران با 1+5 گفت: جمهوری اسلامی ایران در چهارچوب مقررات بین المللی به غنی سازی خود ادامه خواهد داد.

وزیر امورخارجه کشورمان همچنین بر تبادل اطلاعات و و تجربیات بین دو کشور تاکید و گفت: زمینه های بسیار خوبی برای توسعه همکاری ها و رفت و آمدها و افزایش همکاری بین شرکت های خصوصی دو کشور وجود دارد.

نگوین خوان فوک معاون نخست وزیر ویتنام ضمن ابراز خرسندی از دیدار از کشورمان گفت: ما از حق صلح آمیز جمهوری اسلامی ایران در استفاده از انرژی هسته ای حمایت نموده و بر این باوریم که ایران نقش برجسته ای در ایجاد صلح و امنیت منطقه ای دارد. معاون نخست وزیر ویتنام همچنین از افزایش همکاری ها در تمام زمینه ها و بویژه اقتصادی و انتقال تکنولوژی بین دو کشور استقبال و بر نقش وزرای خارجه دو کشور در توسعه روابط بین ایران و ویتنام تاکید کرد.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: تسنیم
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 44429

به "ظریف: ایران به غنی سازی بر اساس قوانین بین المللی ادامه می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظریف: ایران به غنی سازی بر اساس قوانین بین المللی ادامه می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید