عامری: مسئله ای با 2 بازی در هفته نداریم، از حضور ذوب آهن در لیگ خوشحالم

به گزارش مجله سرگرمی، سرپرست تیم بسکتبال شیمیدر گفت: برای تیم شیمیدر که حدود یک ماه است تمرین می نماید، 2 بازی در هفته هم مسئله ای ندارد.

عامری: مسئله ای با 2 بازی در هفته نداریم، از حضور ذوب آهن در لیگ خوشحالم

به گزارش خبرنگاران، هادی عامری، سرپرست تیم بسکتبال شیمیدر تهران پس از مراسم قرعه کشی لیگ برتر بسکتبال فصل 97 گفت: در درجه اول خیلی خوشحالم که 11 تیم در لیگ برتر حضور دارند چون هر چه تعداد تیم ها بیشتر گردد در آینده به سود بسکتبال است و در نهایت تیم ملی بهتری خواهیم داشت.

عامری در مورد پرداخت مبلغ ورودیه لیگ گفت: به هر حال فدراسیون نیز هزینه هایی به خاطر برگزاری مسابقات و دستمزد داوران دارد که باید از محلی تامین گردد. البته برخی تیم ها در لیگ، تازه وارد هستند و به زودی این مبلغ را پرداخت خواهند کرد. ما مسئله ای از این بابت نداریم.

او به بازگشت تیم ذوب آهن به لیگ برتر اشاره نمود: خوشحالم که تیم های ریشه داری مثل ذوب آهن به لیگ برگشته اند. جای این تیم در بسکتبال خالی بود. امیدوارم در سال های آینده نیز تیم هایی مثل مهرام، پیکان، سایپا، صبا باتری نیز به لیگ برگردند تا باعث رونق لیگ شوند.

عامری درباره تعداد بازی تیم ها در یک هفته توضیح داد: تیم ها در لیگ چین، 3 بازی در هفته برگزار می نمایند که این بستگی به مزان حرفه ای بودن تیم ها و بازیکنان و زمان شروع تمرینات پیش فصل دارد. در حال حاضر چون بسیاری از تیم ها، تمرینات خود را یک هفته مانده به شروع لیگ شروع می نمایند، برای آنها بهتر است که یک بازی در هفته برگزار نمایند. برای تیم شیمیدر که حدود یک ماه است تمرین می نماید، 2 بازی در هفته هم مسئله ای ندارد. مشکل از تیم ها و باشگاه هاست که دیر شروع به تیمداری می نمایند.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4624

به "عامری: مسئله ای با 2 بازی در هفته نداریم، از حضور ذوب آهن در لیگ خوشحالم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عامری: مسئله ای با 2 بازی در هفته نداریم، از حضور ذوب آهن در لیگ خوشحالم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید