عبادی: امیدوارم کامپوند در بازی های آسیایی به یکی دو مدال قناعت نکند، مسابقه برون مرزی به اندازه چند ماه تمرین ارزش دارد

به گزارش مجله سرگرمی، ملی پوش تیراندازی با کمان کشورمان گفت: امیدوارم در بازی های آسیایی اندونزی به یکی دو مدال در کامپوند بسنده نکنیم و مدال های بیشتری کسب کنیم.

عبادی: امیدوارم کامپوند در بازی های آسیایی به یکی دو مدال قناعت نکند، مسابقه برون مرزی به اندازه چند ماه تمرین ارزش دارد

اسماعیل عبادی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد اردوی آمادگی تیم ملی تیراندازی با کمان گفت: یک هفته اردو در تهران را پشت سر گذاشتیم و رکوردگیری انجام شد. از بین دعوت شدگان 5 نفر به اردوی تیم ملی در انزلی دعوت شدند و قرار است 10 بهمن ماه راهی هند شویم. مسابقات کاپ آسیا اولین مسابقات خارج سالن در سال جدید میلادی است.

وی در ادامه اضافه نمود: سال جاری مسابقات زیادی داریم و بعد از هند مسابقات تایلند را برای کسب سهمیه انفرادی مسابقات جهانی در اسفند ماه پیش رو داریم که این مسابقات در رنکینگ کمانداران نیز تاثیر دارد. سپس باید به دنبال کسب سهمیه تیمی در مرحله اول کاپ جهانی باشیم و امیدوارم تیم کاملی به مسابقات جهانی اعزام گردد و سهمیه کامل کسب کنیم. به همین دلیل باید تمرینات خوبی را انجام دهیم و خود را به آمادگی کامل برسانیم.

ملی پوش کشورمان در مورد عملکرد پارک، سرمربی کره ای تیم ملی تیراندازی با کمان گفت: او از مربیان خوب جهان است و اطلاعات و توانایی بالایی دارد و تاثیر زیادی در عملکرد کل تیم دارد. رشته تخصصی او ریکرو است اما مدیریت کل تیم ها را برعهده دارد و در پیشرفت کل تیم موثر است و ملی پوشان می توانند به خوبی از حضور او بهره مند شوند.

وی با اشاره به رشد بخش پایه در فدراسیون تیراندازی با کمان یادآور شد: در دو سال گذشته در بخش پایه کارهای خوبی صورت گرفته و در اردوی انزلی جوانان و نوجوانان نیز حضور دارند و با این فعالیت ها پشتوانه خوبی برای ریکرو و کامپوند داریم.

عبادی در مورد بازی های آسیایی اندونزی و توجه به این رشته در این فرصت باقیمانده گفت: کارشناسان ثابت کردند هر مسابقه به اندازه چندین ماه تمرین کردن ارزش دارد به همین دلیل حضور در مسابقات می تواند به رشد و آمادگی تیم ملی یاری کند.

وی در خاتمه گفت: کامپوند می تواند در دوره بعدی بازی های آسیایی در میکس تیمی هم مدال آور باشد؛ امیدوارم به یکی دو مدال در کامپوند بسنده نکنیم و مدال های بیشتری در اندونزی کسب کنیم.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: تسنیم
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 50769

به "عبادی: امیدوارم کامپوند در بازی های آسیایی به یکی دو مدال قناعت نکند، مسابقه برون مرزی به اندازه چند ماه تمرین ارزش دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبادی: امیدوارم کامپوند در بازی های آسیایی به یکی دو مدال قناعت نکند، مسابقه برون مرزی به اندازه چند ماه تمرین ارزش دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید