قانونمند کردن پرواز پرنده های خودران

به گزارش مجله سرگرمی، در پی ایجاد اختلال در پروازهای فرودگاهی به دلیل عدم هماهنگی پرواز پهپادها، سناتورهای آمریکایی در کوشش برای قانونمند کردن پرواز این پرنده های خودران هستند.

قانونمند کردن پرواز پرنده های خودران

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از انگجت، در پی ایجاد اختلال در پروازهای فرودگاهی به دلیل عدم هماهنگی پرواز پهپادها، سناتورهای آمریکایی در کوشش برای قانونمند کردن پرواز این پرنده های خودران هستند.

ادوارد ماکری سناتور دموکرات ایالت ماساچوست و جان تیون سناتور جمهوری خواه سن دیه گو از اداره فدرال هوانوردی این کشور خواسته اند، دستورالعمل هایی به منظور پرواز پهپادها وضع گردد.

در ماه دسامبر یک هواپیمای بدون سرنشین منجر به اختلال صدها پرواز در لندن شد و بارها اختلالات مشابه این ماجرا در فرودگاه بین المللی دبی و فرودگاه بین المللی لیبرتی نیوآرک اتفاق افتاده است.

سناتورها می گویند با تکمیل این دستورالعمل شناسایی پهپادها با سرعت بیشتری رخ می دهد و می توان با فعالیت غیرقانونی این پهپادها برخورد کرد؛ ضمن اینکه استفاده تجاری از این پهپادها نیز در حال گسترش است و اگر قانونی برای پرواز آنها تصویب نگردد باید منتظر اختلالات بیشتری بود.

انتهای پیغام/

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 21561

به "قانونمند کردن پرواز پرنده های خودران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قانونمند کردن پرواز پرنده های خودران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید