قهرمان شدن ابزار می خواهد، مدیران استقلال مشاوران خوبی ندارند

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، حضور آندره استراماچونی در تهران نقطه آغازی برای استقلال است و حالا آبیها که مربی مورد نظر خود را جذب کرده اند، می کوشند تا با بستن تیمی خوب برای قهرمانی در لیگ نوزدهم تلاش کنند.

قهرمان شدن ابزار می خواهد، مدیران استقلال مشاوران خوبی ندارند

پیمان صاحب جمعی پیشکسوت آبی پوشان در گفتگو با خبرنگاران گفت: می توان سال خوبی را برای استقلال پیش بینی کرد، در صورتی که باشگاه حمایت های لازم را از سرمربی جدید به عمل آورده و ابزار مناسب را برای نتیجه دریافت او فراهم کند.

وی اضافه کرد: موفقیت و قهرمان شدن ابزار می خواهد. این وظیفه باشگاه است که ابزار موفقیت را برای سرمربی اش آماده کند.

بازیکن پیشین تیم استقلال بیان داشت: استراماچونی مربی خوبی است اما خوب بودن به تنهایی عامل قهرمانی نیست. سرمربی باید بازیکنان خوب در اختیار داشته باشد، زمین تمرین مناسب داشته باشد، اردوهای خوبی را سپری کند و بازیهای تدارکاتی بهتری را در برنامه اش داشته باشد. در این صورت می توان از این مربی انتظار داشت تیم را قهرمان کند.

صاحب جمعی در ادامه خاطرنشان ساخت: اگر هیات مدیره ملی پوشان را حفظ کند و آنگاه نقاط ضعفی که در سال گذشته مشهود بود را ترمیم کند، می توان گفت استقلال مدعی قهرمانی در لیگ نوزدهم است.

پیشکسوت آبی پوشان تاکید کرد: باشگاه هنوز رسماً خریدهای این فصل را اعلام نکرده و تنها نام هایی که غیر رسمی عنوان شده را شنیده ام. اگر این خریدها صحت داشته باشد، باید بگویم آنهایی که به باشگاه برای جذب بازیکن مشاوره می دهند مشاوران خوبی نیستند.

وی در توضیح این مطلب گفت: ما می بینیم آبی پوشان فصل گذشته در بخش مهاجم چارچوب شناس ضعف داشتند و حالا هیچ خریدی در این راستا صورت نگرفته و خریدها در خط دفاع و میانی انجام می شود. مدیران این مجموعه بدانند که مهاجم گلزن از نان شب برای این تیم واجب تر است.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 29202

به "قهرمان شدن ابزار می خواهد، مدیران استقلال مشاوران خوبی ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمان شدن ابزار می خواهد، مدیران استقلال مشاوران خوبی ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید