مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از اتهامات جدید وزارت دادگستری ایالات متحده علیه ایران تا توقف فراوری ایرباس A380

به گزارش مجله سرگرمی، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از اتهامات جدید وزارت دادگستری ایالات متحده علیه ایران تا توقف فراوری ایرباس A380

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

وزارت دادگستری ایالات متحده مدعی شده که فیسبوک در عملیات جاسوسی اینترنتی ایران استفاده می گردد،بر اساس این ادعا یک افسر اطلاعاتی سابق نیروی هوایی ایالات متحده و هکرهای ایرانی، با همکاری یکدیگر حسابهای فیسبوک جعلی را برای فریب دادن مقامات ایالات متحده ایجاد می کردند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروهی از پژوهشگران فرانسوی با الهام از مورچه صحرایی نوعی روبات خورشیدی طراحی نموده اند که می تواند بی احتیاج از جی پی اس مسیریابی کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

آی بی ام از یک روبات جدید رونمایی نموده که می تواند با گروهی از انسان ها ساعت ها بحث کند.این روبات که به روبات مباحث گر مشهور شده است با پردازش سریع گفتار انسان ها کار می نماید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده که علاقه خاصی به بازی گلف دارد، اخیرا با سفارش یک دستگاه شبیه ساز بازی گلف در محوطه کاخ سفید حاشیه ساز شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

طی 2 روز اخیر، تعداد زیادی از کاربران اینستاگرام در مورد کاهش ناگهانی تعدادی از دنبال نمایندگان خود ابراز ناراحتی نموده اند و هنوز معین نیست علت این اتفاق دقیقا چیست.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

پژوهش های جدید نشان می دهد که برنامه های اندروید شما را ردیابی می نمایند، حتی اگر شما این برنامه ها را متوقف نموده باشید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت ایرباس اعلام نمود که بزرگ ترین هواپیمای مسافربری مدل A380 را پس از سال 2021 فراوری نخواهد کرد. علت این موضوع کاهش محسوس سفارش این مدل هواپیما به ویژه از سوی امارات متحده عربی عنوان شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: انتخاب
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 12712

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از اتهامات جدید وزارت دادگستری ایالات متحده علیه ایران تا توقف فراوری ایرباس A380" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از اتهامات جدید وزارت دادگستری ایالات متحده علیه ایران تا توقف فراوری ایرباس A380"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید