میزبان از شکست در دیدار افتتاحیه گریخت، پنالتی به داد امارات رسید

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به امارات، دیدار افتتاحیه هفدهمین دوره رقابت های جام ملت های آسیا ساعت 20 امشب به وقت محلی بین تیم های ملی امارات و بحرین در استادیوم زاید اسپورت سیتی برگزار گردید که با تساوی یک به یک انتها یافت. محمد الرومهانی (78) برای بحرین و احمد خلیل (87- پنالتی) برای امارات گلزنی کردند.

میزبان از شکست در دیدار افتتاحیه گریخت، پنالتی به داد امارات رسید

در این دیدار که حدود 25 هزار طرفدار اماراتی از نزدیک نطاره گر آن بودند شاگردان آلبرتو زاکرونی در تیم ملی امارات بر خلاف انتظار بازی تهاجمی از خود نشان ندادند.

میزبان جام ملت ها حملات منظمی روی دروازه بحرین نداشت تا قرمزپوشان بحرینی به راحتی بتوانند با اتمسفر استادیوم کنار بیایند و بازی منطفی خود را نشان دهند. نیمه نخست این دیدار بدون اینکه موقعیت خطرناکی روی دروازه هردوتیم ایجاد گردد به خاتمه رسید.

اماراتی ها که پیش از آغاز این بازی ها اردوهای تدارکاتی مناسبی داشتند در نیمه دوم با تعویض های زاکرونی در همان دقایق ابتدایی، بازی تهاجمی را از خود به نمایش گذاشتند اما موقعیت های آنها باز هم به گل تبدیل نشد تا بحرینی ها روی هوش بالای هافبک های خود در دقیقه 78 با ارائه یک بازی ترکیبی به گل برسند.

پس از این گل میزبان حالت کاملا هجومی به خود گرفت تا در نهایت توانست در دقیقه 87 از روی نقطه پنالتی توسط احمد خلیل به گل تساوی برسد.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9649

به "میزبان از شکست در دیدار افتتاحیه گریخت، پنالتی به داد امارات رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزبان از شکست در دیدار افتتاحیه گریخت، پنالتی به داد امارات رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید