ناپولی، یوونتوس را به زانو درآورد

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: شاگردان آنتونیو کونته با قبول شکست مقابل ناپولی دومین شکست فصل خود در رقابت های سری A ایتالیا را تجربه کردند.

ناپولی، یوونتوس را به زانو درآورد

به گزارش خبرنگاران، هفته سی و یکم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا موسوم به سری A، شب گذشته ( یک شنبه) با 5 دیدار پیگیری شد که طی آن تیم های ناپولی، تورینو، لاتزیو و هلاس ورونا مقابل رقبای خود به پیروزی رسیدند.

در مهمترین دیدار هفته تیم سوم جدولی ناپولی در استادیوم سن پائولو پذیرای یوونتوس صدرنشین بود. ناپولی که پیش از این بازی با بانوی پیر 20 امتیاز اختلاف داشت پیروز شد در این دیدار خانگی با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی برسد.

برای ناپولی خوزه ماریا کایخون (37) و دریس مرتنس (81) گلزنی کردند تا شاگردان رافائل بنیتس 64 امتیازی شوند و صندلی سومی خود را تثبیت نمایند. یوونتوس هم که این دومین شکست فصلش در رقابت های سری A بود همچنان با 81 امتیاز صدر جدول را در اختیار دارد و نسبت به تیم دوم جدولی رم 11 امتیاز فزونی دارد.

در سایر دیدارهای برگزار شده شب گذشته هم نتایج به توضیح زیر رقم خورد:

هلاس ورونا 3 - جنوا صفر

لاتزیو 3 - پارما 2

سامپدوریا صفر - فیورنتینا صفر

تورینو 2 - کالیاری یک

در ادامه رقابت های هفته سی و یکم سری A ایتالیا امشب 2 دیدار برگزار می گردد که در نخستین بازی اودینزه پذیرای کاتانیاست و در دیدار دوم لیورنو از اینتر میزبانی می نماید.

در حال حاضر در جدول رده بندی این رقابت ها یوونتوس با 81 امتیاز صدرنشین است و تیم های رم و ناپولی به ترتیب با 70 و 64 امتیاز رده های دوم و سوم را به خود اختصاص داده اند.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 51321

به "ناپولی، یوونتوس را به زانو درآورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناپولی، یوونتوس را به زانو درآورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید