نعمتی از بازی در دفاع راست می گوید: من را با مهدوی کیا مقایسه نکنید

به گزارش مجله سرگرمی، ما کجا و آقا مهدی مهدوی کیا کجا. ما را با هم مقایسه نکنید چون من حالا حالاها باید بدوم تا به آقامهدی برسم.

نعمتی از بازی در دفاع راست می گوید: من را با مهدوی کیا مقایسه نکنید

به گزارش خبرنگاران ، در دوحه سیامک نعمتی چنان در نقش تازه اش (دفاع راست) فرو رفته بود که نمی شد باور کرد تا پیش از آن یک بازیکن تهاجمی بوده. او با وجود تغییر پست آنهم در آن بازی سخت و حساس مقابل السد باز هم درخشید تا خیلی ها با مهدی مهدوی کیا مقایسه اش نمایند.

مقایسه ای که البته خودش آن را قبول ندارد: نه بابا. ما کجا و آقا مهدی مهدوی کیا کجا. ما را با هم مقایسه نکنید چون من حالا حالاها باید بدوم تا به آقامهدی برسم. البته در چند بازی پیکان تجربه حضور در دفاع راست را داشتم اما در این بازی باید تمرکز بیشتری داشتم و اینکه گل نخوریم، احتیاج به تمرکز و کوشش بیشتری داشت. خدا را شکر که توانستم انتظارات را برآورده کنم اما مهم تر این است که کوشش مان با پیروزی همراه شد.

نعمتی صحبت هایش را این طور ادامه می دهد: خب ما تیم بررسی و فنی فوق العاده ای داریم و قبل از بازی شناخت کاملی از حریف داشتیم چون این فصل دو بار برابر السد قرار گرفته بودیم. برای همین موافق نیستم که بحث را شخصی کنیم. ما یک تیم هستیم. تیمی شامل کادرفنی و در راس آن آقای برانکو، مدیریت باشگاه و بازیکنان و البته طرفداران. ما اینگونه به نتیجه می رسیم و هیچکس به تنهایی قادر به موفقیت نیست. برای من فرقی ندارد در کدام پست بازی کنم. مهم، موفقیت تیم است.

2 - 220

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4454

به "نعمتی از بازی در دفاع راست می گوید: من را با مهدوی کیا مقایسه نکنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نعمتی از بازی در دفاع راست می گوید: من را با مهدوی کیا مقایسه نکنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید