نمایشگاه ملی گل و گیاه در آمل گشایش یافت

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، عزیزاله شهیدی فر رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران عصر دوشنبه در آیین افتتاح نمایشگاه ملی گل و گیاه در آمل گفت: هزار هکتار سطح پوشش گل و گیاه در استان مازندران داریم که از این مهم 700 هکتار به صورت گلخانه ای، 300 هکتار به صورت آزاد و300 هکتار گیاهان دارویی است.

نمایشگاه ملی گل و گیاه در آمل گشایش یافت

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران با بیان اینکه در سال گذشته بیش از سزح مورد احتیاج اففزایش گل و گیاه داشتیم، ادامه داد: در 5 سال آینده این افزایش را به 100 درصد خواهیم رساند.

شهیدی فر بااشاره به اینکه بحث اقتصاد و فرهنگ مصرف بسیار مهم است، ادامه داد: برای این مهم در داخل کشورمان کارهای زیادی می توان انجام داد و برای صادرات باید یاری کنیم تا کارها تسهیل گردد.

وی با بیان اینکه ظرفیت گل و گیاه در استان مازندران خوب است و قانع شدن به این مهم خوب نیست، اضافه کرد: باید بیشتر کوشش گردد تا از این ظرفیت استفاده بیشتری صورت گیرد.

شهیدی فر یکی از راهکارهای حفظ اراضی کشاورزی را اقتصادی کردن فراوری دانست و اعلام کرد: با اقتصادی کردن فراوری و افزایش درآمد کافی برای کشاورزان این اراضی حفظ می گردد و کشاورز هیچگاه دسترنج خود را به دیگران نمی فروشد.

وی گفت: مازندران سرزمینی کم یاب و دارای استعداد های بلقوه و دارای مردمانی سختکوش است و می توان این صندلی را در عرصه های مختلف به نمایش گذاشت.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2306

به "نمایشگاه ملی گل و گیاه در آمل گشایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه ملی گل و گیاه در آمل گشایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید