ورود حقوقی باشگاه پرسپولیس به اظهارات قلعه نویی

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، در پی اظهارات اخیر امیر قلعه نویی پس از بازی پرسپولیس و سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی، مهدی ذاکر در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: طرفداران اطمینان داشته باشند اظهار نظرهای اخیر را با جدیت و در مراجع ذیصلاح پیگیری می کنیم و افرادی که اظهارات خلاف واقع مطرح نموده اند باید ادله و مستندات ارائه نمایند.

ورود حقوقی باشگاه پرسپولیس به اظهارات قلعه نویی

مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: با عنایت به بازی غرورانگیز و رجحان جویانه تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی و راهیابی به فینال مسابقات و نظر به اینکه بعضی اشخاص با اظهارات خلاف واقع خود، باعث تشویش اذهان عمومی و تکدر خاطر میلیون ها طرفدار پرسپولیس شدند، اعلام می کنیم؛ طرفداران فهیم و پر شور و شعور پرسپولیس اطمینان خاطر داشته باشند که مدیریت حقوقی باشگاه تا مشخص تکلیف نهایی، موضوع پیش آمده و ادعاهای مطرح شده را با جدیت تمام در مراجع ذیصلاح پیگیری خواهد نمود. این افراد باید ادله و مستندات خود را ارائه کنند و در این مراجع جوابگو باشند.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 25744

به "ورود حقوقی باشگاه پرسپولیس به اظهارات قلعه نویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود حقوقی باشگاه پرسپولیس به اظهارات قلعه نویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید