وزارت خارجه آمریکا سفیر چین را احضار کرد

به گزارش مجله سرگرمی، واشنگتن سفیر چین را به دلیل اظهارات مطرح شده مبنی بر انتقال ویروس کرونا به شهر ووهان توسط ارتش آمریکا، احضار کرد.

وزارت خارجه آمریکا سفیر چین را احضار کرد

به گزارش ، وزارت خارجه آمریکا سفیر چین را در این کشور به دلیل اظهارات مطرح شده مبنی بر این مطلب که ارتش آمریکا ویروس کرونا را به شهر ووهان آورده است، احضار کرد.

سخنگوی دولت چین پنجشنبه شب بیان کرد که احتمالا ارتش آمریکا ویروس کرونا را به شهر ووهان چین وارد نموده است.

ژائو لی جیان سخنگوی دولت چین در پیامی به زبان انگلیسی در صفحه توئیتر خود نوشت که احتمالا ارتش آمریکا ویروس کرونا را به شهر ووهان چین آورده است.

او در این باره نوشت: چه زمانی بیماری در آمریکا ظهور پیدا کرد؟ تعداد مبتلایان چقدر است؟ اسم بیمارستان ها چیست؟ شاید ارتش آمریکا این بیماری را به ووهان آورده... شفاف سازی کنید! اطلاعات خود را عمومی کنید. آمریکا باید برای ما شرح دهد!

با این وجود سخنگوی وزارت خارجه چین امروز آدینه بیان کرد پکن ادعا ها را درباره اینکه ویروس کرونا از آمریکا وارد شهر ووهان شده است، تایید نمی کند.

طی هفته های اخیر و پس از شیوع ویروس کرونا در سراسر دنیا تنش لفظی میان واشنگتن و پکن به شدت بالا گرفته و مقامات آمریکا مدعی تاخیر چین در اقدام برای مبارزه با این ویروس هستند. این ادعای واشنگتن به شدت مورد انتقاد مقامات چین قرار گرفته است.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 76583

به "وزارت خارجه آمریکا سفیر چین را احضار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت خارجه آمریکا سفیر چین را احضار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید