وزارت ورزش و کمیته المپیک به جوانان بی توجهی کردند، واترپلو نابود می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، تیم واترپلو برای دومین دوره متوالی به بازی های آسیایی اعزام نمی گردد که این موضوع انتقاد جامعه واترپلو و عضو کمیته فنی این رشته را در پی داشته است.

وزارت ورزش و کمیته المپیک به جوانان بی توجهی کردند، واترپلو نابود می گردد

محمد های بیک در مصاحبه با خبرنگاران، در این خصوص گفت: ببینید در دوره قبلی این بازی ها که در گوانجو چین برگزار گردید تیم ایران شرکت نکرد و در این دوره از رقابتها در اینچئون هم قرار نیست تیم را اعزام نمایند. ببینید با این وضعیت تیم ملی واترپلو چه لطمه بزرگی و جبران ناپذیری می خورد.

وی ادامه داد: ببینید با این شرایط جوانان واترپلوییست ما با چه انگیزه ای تمرین نمایند. فاصله ای که بین نسل های واترپلوی ما می افتد منجر به نابود شدن این رشته می گردد. باید از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک پرسید شما برای جوانان ما چه کردید. چه امکاناتی در اختیار فدراسیون شنا قرار دادید و چه برنامه ریزی ای برای واترپلو انجام دادید.

هادی بیک اضافه کرد: ببینید ما تیم چهارم - پنجم آسیا هستیم و می توانستیم بالاتر از این هم برویم اما نه با ادامه این روند. در جایی که فدراسیون شنا باید 700 میلیون بابت استخر 9 دی به شرکت تجهیز پول پرداخت کند، شما چگونه انتظار دارید واترپلوی کشور رشد کند.

عضو کمیته فنی واترپلو در مورد تحولاتی که در رده پایه واترپلوی کشور صورت گرفته، گفت: ببینید لوتوس مولر آلمانی چندان بد کار نکرد و من فکر می کنم باید به وی زمان بیشتری داده می شد. البته پائولو مالارا خیلی مربی مقبول تری بود که در حال حاضر در تیم ملی بزرگسالان چین و جوانان این تیم کار می نماید و نقش بزرگی در توسعه واترپلوی ایران داشت.

وی اضافه کرد: ببینید آمریکایی ها 800 واترپلوییست در رده های سنی دارند که طبق گفته مسئول واترپلوی این کشور قرار است این جوانان برای المپیک های بعدی آماده شوند. در مقابل جوانان واترپلوییست ما چون شهرستانی بودند می بایست اردو را ترک می کردند. بازیکنان ژاپنی دربست در اختیار واترپلوی کشورشان هستند و مشکل مدرسه و دانشگاه ندارند و همه چیز با دولت این کشور است اما دست فدراسیون ما در اینگونه موارد بسته است.

رئیس سازمان لیگ همچنین با انتقاد نسبت به برگزار نشدن مسابقات جام باشگاه های آسیا، اظهار کرد: ببینید الان دو سال است که مسابقات باشگاهی کنفدراسیون آسیا برگزار نمی گردد و من نمی دانم چرا کسی پیگیر این موضوع نیست. دست کم شناگران ما تنشان به تن چهار تا بازیکنن خارجی می خورد و در جهت پیشرفت قرار می گرفتند. اما نمی دانم مسئول کیست و چرا در این خصوص پیگیری های لازم را انجام نمی دهد. ما زمانی که کویت میزبان این رقابتها بود به آنجا تیم اعزام می کردیم اما حالا که خودمان میزبان شده ایم این مسابقات به حال خودش رها شده است.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 45138

به "وزارت ورزش و کمیته المپیک به جوانان بی توجهی کردند، واترپلو نابود می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت ورزش و کمیته المپیک به جوانان بی توجهی کردند، واترپلو نابود می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید