چطور از فرودگاه استانبول به میدان تکسیم برویم؟

به گزارش مجله سرگرمی، فرودگاه استانبول کجاست؟

فرودگاه جدید استانبول در قسمت اروپایی این شهر قرار گرفته است. در فروردین سال 1398 فاز اول فرودگاه افتتاح شد. پبش بینی شده فرودگاه استانبول تا سال 2023 یعنی چهار سال دیگر به بهره برداری کامل خواهد رسید. این فرودگاه دارای 6 باند مستقل از هم است. در حال حاضر فرودگاه استانبول ظرفیت جابجایی تقریبا 90 میلیون مسافر را در 350 جهت دارد.

چطور از فرودگاه استانبول به میدان تکسیم برویم؟

چطور از فرودگاه استانبول به میدان تکسیم برویم؟

فاصله فرودگاه استانبول تا میدان تکسیم 40 کیلومتر است. اگر از خدمات تور استانبول استفاده نمی کنید باید بدانید که پول خود را اول به لیر ترکیه تهیه کنید. هیچ یک از وسایل نقلیه فرودگاه ارز خارجی دریافت نمی نمایند.

تاکسی های فرودگاه استانبول

معمولا اولین گزینه برای جابه جایی راحت از فرودگاه تاکسی ها هستند. جهت فرودگاه به میدان تکسیم استانبول نسبتا زیاد است و هزینه های سفر شما را زیاد خواهد نمود. هزینه تاکسی از فرودگاه تا میدان تکسیم حدود 110 لیر است. ترافیک و تغییر جهت توسط راننده موجب افزایش این مبلغ خواهد شد. بهتر است قبل ازسفرتان نکات مهم در خصوص تاکسی دریافت در ترکیه را مطالعه کنید.

شاتل فرودگاهی استانبول

شاتل فرودگاهی استانبول (Havaist) در 5 خط به 5 نقطه از استانبول سرویس اتوبوس دارد. هزینه از فرودگاه تا میدان تکسیم 18 لیر است. این مبلغ در مقایسه با هزینه تاکسی بسیار به صرفه است. شما برای رسیدن به میدان تکسیم باید به خط Ist 19: فرودگاه جدید استانبول- بشیکتاش- تکسیم بروید و سوار اتوبوس شوید. مدت زمان سفر شما از فرودگاه تا میدان تکسیم تقریبا 3 ساعت است.

استانبول کارت تهیه کنید

استانبول کارت شبیه کارت مترو است. با استفاده از آن می توانید تخفیف 50 تا 60 از حمل و نقل عمومی استانبول را دریافت کنید. استانبول کارت را می توانید هنگامی که در فرودگاه هستید تهیه کنید. هزینه خرید استانبول کارت 10 لیر است. پس از خرید به هر میزان که مورد نظرتان است می توانید آن را شارژ کنید.

عینک گوچی: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: دالاهو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 41106

به "چطور از فرودگاه استانبول به میدان تکسیم برویم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور از فرودگاه استانبول به میدان تکسیم برویم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید