کارخانه سیمان زاوه در خراسان رضوی موزه دار می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس گروه موزه های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از ایجاد موزه در کارخانه سیمان شهرستان زاوه اطلاع داد.

کارخانه سیمان زاوه در خراسان رضوی موزه دار می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، محمدرضا پهلوان با اعلام این خبر اضافه نمود: در نشستی که با حضور امیرعلی توکلی زاده، مدیرعامل کارخانه سیمان زاوه با مسئولان بخش موزه های این اداره کل برگزار گردید، مدیرعامل کارخانه سیمان زاوه برای راه اندازی موزه در این کارخانه اعلام آمادگی کرد.

پهلوان، هدف از ایجاد موزه را معرفی و نمایش فعالیت های عرصه صنعت در جهت حفظ و انتقال آن به نسل های آینده دانست و نهادینه کردن بخش صنعت، محیط زیست و به ویژه میراث فرهنگی که هویت ساز است را مهم عنوان نمود.

وی با بیان این که کارخانه سیمان زاوه به دلیل فعالیت چشم گیر زیست محیطی و برداشتن گام های موثر در این زمینه، جزو منتخبان صنعت سبز است، گفت: هم اکنون تصمیم دارد فعالیت های هویت ساز همانند ایجاد موزه را در دستور کار قرار دهند.

رئیس گروه موزه های استان خراسان رضوی برای ارائه مجوز های لازم و مشارکت در ره اندازی این موزه اعلام آمادگی کرد.

هم چنین در این جلسه محمد رکنی رئیس موزه خراسان بزرگ برای همکاری اعلام آمادگی کرد.

علی محمدی رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان های تربت حیدریه و زاوه به ظرفیت های این شهرستان برای راه اندازی موزه اشاره نمود.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 44129

به "کارخانه سیمان زاوه در خراسان رضوی موزه دار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارخانه سیمان زاوه در خراسان رضوی موزه دار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید