کاسه چه کنم در دست برانکو

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی پرسپولیس بحران بزرگی را در این تیم با بالاترین موفقیت پشت سرگذاشته و حالا باید موضوع مهم دیگری را مدیریت کند و اگر این اتفاق رخ دهد به طور حتم شاهد موفقیت های بیشتری برای پرسپولیس خواهیم بود.

کاسه چه کنم در دست برانکو

اکبر منتشلو، بدترین اتفاقی که ممکن بود برای یک تیم لیگ برتری با طرفداران بی شمارش رخ دهد، برای پرسپولیس در خاتمه لیگ شانزدهم رخ داد. این تیم در حالی روزهای خوبی را در لیگ برتر سپری می کرد و برانکو موفقیت هایش را در پرسپولیس آغاز نموده بود، با یک شوک بزرگ روبرو شد. سرخ پوشان پایتخت نشین با حکم فیفا از دو پنجره نقل و انتقالات و جذب بازیکن محروم شدند. این اتفاق وحشتناکی برای هر تیمی می توانست باشد، مخصوصاً برای پرسپولیس که تازه راهش را پیدا نموده بود و البته بار همیشگی یعنی انتظارات طرفداران بی شمارش را نیز بر دوش می کشید و هر لغزشی در این تیم می توانست میانه طرفداران و کسانی که این تیم را راهنمایی می کردند؛ چه مدیران و چه مربیان، را برهم زده و بحران بزرگ دیگری درست شود.

برانکو در شرایطی که اولین قهرمانی را تقدیم طرفداران برانکو نموده بود، با چنین بحرانی روبرو شد و واقع با بزرگترین بحران ممکن روبرو می شد. در چنین شرایطی بالطبع انتظار زیادی هم از تیم وجود نداشت و حتی طرفداران هم چنین شرایطی را برای تیمشان درک می کردند و با قهرمانی که در فصل شانزدهم رقابت ها کسب نموده بودند تا حدودی رابطه صمیمی و ناگسستنی با کادر فنی، بازیکنان و دیگر اعضای تیم برقرار نموده بودند. اما برانکو از این بحران، فرصت بزرگی برای پرسپولیسی ها ساخت. این مربی با جمع و جور کردن حاشیه های تیم و البته کار کردن روی داشته های تیمش و نه نداشته هایش، کار بزرگی کرد و پرسپولیس را باز هم با همان محرومیت و اتفاق های زیر و درشت دیگر در لیگ هفدهم هم به قهرمانی رساند. این تنها کار برانکو و شاگردانش نبود، آنها سورپرایزهای دیگر هم برای طرفدارانشان داشتند. در روزهای که پرسپولیس با بحران کمبود بازیکن دست و پنجه نرم می کرد، برانکو و شاگردانش به رویای بزرگ قهرمانی در آسیا فکر می کردند تا نه تنها طرفداران این تیم احساس ضعف وناتوانی تیمشان را نبینند، بلکه بهترین روزهای تیمشان را به نظاره بنشینند. این شرایط به طور حتم برای پرسپولیس اتفاقی رخ نمی خورد و برنامه ریزی، حمایت همه جانبه و همت بازیکنان باعث شده بود یک بحران بزرگ به یک فرصت بزرگتر تبدیل شود. پرسپولیسی ها با همان بحران و همچنان با اقتدار پا به میدان لیگ هیجدهم گذاشتند و نه تنها باز هم خبری از ضعف و تاثیر منفی محرومیت در این تیم نبود، بلکه آنها در خاتمه نیم فصل اول رقابت های لیگ هیجدهم و در حقیقت در روزهای خاتمهی محرومیت شان، با 31 امتیاز و هم امتیاز با صدرنشین کارشان را به خاتمه بردند.

دوره بعدی پرسپولیسی ها در حقیقت از آغاز نیم فصل دوم رقابت ها خواهد بود، روزهای که محرومیت به خاتمه رسیده است و با شرایطی که باشگاه دارد، دست برانکو برای تقویت تیمش باز خواهد بود. البته پرسپولیسی ها تقریباً از اول فصل به فکر این روزها بودند و بازیکنان مدنظرشان را به خدمت گرفته اند و حالا برانکو با داشتن بازیکنان مثل مهدی ترابی، سروش رفیعی، مهدی شریفی، مهدی شیری و مهاجمی شش دانگی که هنوز وضعیتش معین نیست، در نیم فصل دوم تیم متفاوتی را در اختیار خواهد داشت.

ترکیب تقریبا ثابت پرسپولیس در یک سال و نیم گذشته ، درنیم فصل دوم رقابت ها کاملا متفاوت خواهد بود. سرمربی پرسپولیس در طول های سالهای حضورش در فوبتال کشورمان نشان داده است که به راحتی ترکیب تیمش را عوض نمی نماید، مخصوصاً تیمی که در طول یک سال ونیم گذشته بهترین نتایج را کسب نموده است و دست زدن به آن کار راحتی نخواهد بود. از طرف دیگر بازیکنانی که این روزها به جمع سرخپوشان اضافه خواهند شد، قطعاً خودشان را برای بازی در ترکیب پرسپولیس آماده می نمایند و باید اقرار کرد که هیچ مربی هم حاضر نخواهد بود این بازیکنان را روی نیمکت بگذارد. با این اوصاف بیراه نیست اگر بگویم با آغاز نیم فصل دوم رقابت ها، برانکو باید کاسه چه کنم در دست بگیرد.

سرمربی پرسپولیس بحران بزرگی را در این تیم با بالاترین موفقیت پشت سرگذاشته است و حالا باید موضوع مهم دیگری را مدیریت کند و اگر این اتفاق رخ دهد به طور حتم شاهد موفقیت های بیشتری برای پرسپولیس خواهیم بود.

برانکو خروجی ها را معین می نماید

در حالی که شایعه خروج نام محمد انصاری به دلیل مصدومیت از لیست پرسپولیس به گوش می رسد اما مسئولان این باشگاه برنامه ای برای این موضوع ندارند و تصمیم گیری در این خصوص را به عهده برانکو ایوانکوویچ گذاشته اند. همچنین گادوین منشا مهاجم نیجریه ای تیم پرسپولیس هم با پیشنهاد نفت آبادان روبرو شده اما درباره این بازیکن هم قرار است سرمربی تیم پرسپولیس تصمیم گیری کند. برانکو پنجشنبه به تهران باز می شود و قرار است با یک مهاجم خارجی مذاکراتی را برای پیوستن به پرسپولیس انجام دهد که در صورت قطعی شدن حضور مهاجم خارجی، منشا از لیست سرخ ها کنار خواهد رفت. در هر صورت این برانکو است که وضعیت خروجی پرسپولیس را معین خواهد نمودهر چند این خروجی حتماً حداقلی خواهد بود.

11

rugozar.ir: مجله روگذر: مجله اخبار گردشگری

fastnote.ir: یادداشت سریع: گلچین اخبار و مقالات روز

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9449

به "کاسه چه کنم در دست برانکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاسه چه کنم در دست برانکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید