گزارشگر شبکه الکاس: پرسپولیس چاره ای جز فروش بشار رسن و شجاع خلیل زاده نداشت

به گزارش مجله سرگرمی، گزارشگر شبکه الکاس قطر گفت: پرسپولیس برای حل مشکل شکایت برانکو ایوانکوویچ و گابریل کالدرون راهی جز فروش بشار رسن و شجاع خلیل زاده نداشت.

گزارشگر شبکه الکاس: پرسپولیس چاره ای جز فروش بشار رسن و شجاع خلیل زاده نداشت

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بشار رسن سه شنبه شب با انتشار پیغامی در اینستاگرام خود بیان کرد به خاطر مسائل خانوادگی باید از پرسپولیس جدا گردد. در بخشی از پیغام بشار رسن آمده بود: باشگاه به تعهداتش عمل نموده و راضی به جدایی من نیست و این فقط تصمیم شخصی خودم هست، من خانواده عظیم و پرجمعیت دارم که الان به من احتیاج دارن و من میدونم شما میتونید درک کنید و از من دلگیر نباشید برای جدایی، لطفاً کسی را مقصر این جریان ندونید چرا که من شخصاً تصمیم گرفتم.

از باشگاه القطر به عنوان باشگاه بعدی بشار رسن یاد می گردد که ظاهراً پیشنهاد بالایی را به این هافبک عراقی ارائه داده است.

محمد السعدی گزارشگر شبکه الکاس قطر یکی از نفراتی است که به خبر جدایی بشار رسن از پرسپولیس پرداخته است.

السعدی در توییتر خود نوشت: هیچ راه حلی برای برطرف مسائل پرسپولیس بخصوص بعد از شکایت برانکو و کالدرون به جز پذیرش فروش شجاع خلیل زاده و بشار رسن وجود نداشت. من قبلاً هم گفته بودم؛ حقیقت این است که مشکل پرسپولیس در تورنمنت (لیگ قهرمانان آسیا) نیست بلکه بعد از تورنمنت خواهد بود. این مشکل ناشی از عدم پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ توسط مدیریت باشگاه است.

البته شجاع خلیل زاده هنوز به صورت رسمی از پرسپولیس جدا نشده است ولی این احتمال وجود دارد که این بازیکن هم راهی تیم الریان قطر گردد.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 113425

به "گزارشگر شبکه الکاس: پرسپولیس چاره ای جز فروش بشار رسن و شجاع خلیل زاده نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارشگر شبکه الکاس: پرسپولیس چاره ای جز فروش بشار رسن و شجاع خلیل زاده نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید