یووه با هافبک صرب دوباره رکورد می شکند

به گزارش مجله سرگرمی، یوونتوس تصمیم دارد با خرید هافبک صربستانی لازیتو دوباره رکورد گرانترین نقل و انتقال تاریخ سری A را بشکند.

یووه با هافبک صرب دوباره رکورد می شکند

یووه با هافبک صرب دوباره رکورد می شکند

یوونتوس میخواهد در تابستان سال جاری ترکیب خود را به شدت تقویت نموده و برای فصل بعد تیمی در حد فتح لیگ قهرمانان اروپا روانه این رقابت ها کند و اولین خرید گرانقیمت آنها نیز قرار است سرگی میلینکوویچ ساویچ، هافبک 22 ساله لاتزیو باشد.

گاتزتا امروز مدعی شد توافقات شخصی برای انتقال میلینکوویچ ساویچ به تورین با خود وی اجرا شده و حالا تنها توافق مدیران دو تیم یوونتوس و لاتزیو برای نهایی شدن این انتقال باقی مانده است. البته یوونتوس به خوبی می داند جلب کردن نظر کلودیو لوتیلو، رئیس باشگاه لاتزیو آسان نیست و این معامله هنوز نهایی نشده است.

اخبار حاکی از احتمال بسته شدن این قرارداد با رقمی در حدود 120 میلیون یورو است و اگر این مبلغ پرداخت گردد، سرگی میلینکوویچ ساویچ تبدیل به گران ترین خرید تاریخ یک تیم سری A خواهد شد.

پیش از این هافبک صرب، کریستیانو رونالدو با 100 و گونسالو ایگواین با 90 میلیون یورو گران ترین بازیکنان تاریخ لیگ ایتالیا محسوب می شدند و جالب اینجاست در صورت نهایی شدن انتقال سرگی میلینکوویچ ساویچ، هر سه خرید گرانقیمت تاریخ لیگ ایتالیا متعلق به باشگاه یوونتوس خواهند بود.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 24938

به "یووه با هافبک صرب دوباره رکورد می شکند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یووه با هافبک صرب دوباره رکورد می شکند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید