استارت آپ گردشگری استان مرکزی مهرماه امسال برگزار می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از میراث فرهنگی استان مرکزی، سید محمد حسینی گفت: هدف از برگزاری این استارت آپ، علمی کردن صنعت گردشگری و اشتغال زایی در این زمینه است، چرا که حمایت از کسب و کارهای نوپا و ایده های خلاقانه برای رشد و توسعه بخش گردشگری لازم است و امیدواریم برگزاری استارت آپ ها به تسهیل روند توسعه گردشگری و افزایش ورود گردشگر به استان کمک کند.

استارت آپ گردشگری استان مرکزی مهرماه امسال برگزار می گردد

وی اضافه نمود: استارت آپ ها عموما بر پایه ایده های نوآورانه و تشکیل یک تیم کاری به وجود می آیند که مشخصه بارز آن رشد و خلاقیت است و این خود زمینه ساز کارآفرینی در حوزه گردشگری برای استان به شمار می رود.

مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی در ادامه با اشاره به اینکه استارت آپ ها رشد سریعی در کسب و کار دارند، اضافه نمود: در این رویداد فرصتی مهیا می گردد که افراد شرکت کننده در صورت کسب امتیاز مورد حمایت مالی از طرف بخش خصوصی در حوزه گردشگری قرار گیرند.

حسینی ضمن بیان اینکه استارت آپ برپایه کارآفرینی در جهت فراوری، ارائه راهکار موثر، نوآورانه و دوام پذیر پایدار است، گفت: محورهای برگزاری این استارت آپ، معرفی جاذبه ها و محصولات گردشگری، خدمات بهداشتی رفاهی، خدمات بیمه ای و بانکی، اطلاع رسانی، الکترونیک، پذیرایی، اقامت و اسکان، حمل و نقل، گردشگری سلامت و... است.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 537

به "استارت آپ گردشگری استان مرکزی مهرماه امسال برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استارت آپ گردشگری استان مرکزی مهرماه امسال برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید