ایران، میزبان نشست هیات اجرایی شورای المپیک آسیا، شرح صالحی امیری به شیخ درباره قانون بازنشستگی

به گزارش مجله سرگرمی، موضوع منع بکارگیری بازنشستگان در نشست صالحی امیری و شیخ احمد مطرح شد و رییس کمیته ملی المپیک سعی کرد شیخ را قانع کندکه این قانون به منزله دخالت دولت در ورزش نیست.

ایران، میزبان نشست هیات اجرایی شورای المپیک آسیا، شرح صالحی امیری به شیخ درباره قانون بازنشستگی

به گزارش خبرنگاران ، سیدرضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک در حاشیه بازیهای المپیک جوانان بوینس آیرس با رئیس شورای المپیک آسیا و آنوک دیدار و گفت و گو کرد. در ابتدای این دیدار که در هتل محل اقامت مقامات برگزار گردید، شیخ احمد الفهد الصباح از حضور فعال دکتر صالحی امیری در مناسبات و تعاملات بین المللی ورزشی تقدیر و تشکر کرد و گفت: گزارش دیدار شما با رییس اتحادیه دنیای کشتی، رییس کمیته بین المللی المپیک و معاونینش و همچنین دیدار باخ با دکتر روحانی به دستم رسید. باید اعلام کنم که همین نشست ها است که پایه بسیاری از مناسبات سازنده و توسعه ای را در ورزش دنیا شکل می دهد. این را هم بدانید که OCA ، ANOC ، (شورای المپیک آسیا و کمیته های ملی المپیک دنیا) و شخص بنده قدرتمند تر از قبل در کنار شما و ورزش ایران بعنوان یک حامی جدی خواهیم بود.

صالحی امیری نیز ضمن تقدیر از شیخ احمد به خاطر برپایی این نشست، خواهان حفظ شرایط موجود و افزایش کرسی های ایران در شورای المپیک آسیا شد که شیخ در این زمینه قول مساعد و هماهنگی با مجموعه شورا را داد.

در ادامه نشست شیخ احمد از قبولی و موافقت میزبانی نشست هیات اجرایی شورای المپیک آسیا OCA توسط ایران در یکی از شهرهای کیش یا اصفهان اطلاع داد که زمان آن بعد از برپایی انتخابات OCA و با عنوان اولین نشست اجرایی است.

بحث پایانی این نشست که به نظر می رسد مهمترین موضوع گفت و گو بوده، قانون منع بکارگیری بازنشستگان و کناره گیری برخی روسای فدراسیونها بود که بعد از گزارش صالحی امیری، شیخ احمد در این زمینه تاکید نمود با توجه به پارلمانی بودن این تصمیم، اگر در انتخاب رئیس جدید مراحل قانونی نهادهای بین المللی ورزش رعایت و فرد جدید در سیستم کاملا دموکراتیک و توسط مجمع عمومی فدراسیون به عنوان بالاترین نهاد صورت گیرد، مشکل خاصی وجود ندارد.

4،290

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4568

به "ایران، میزبان نشست هیات اجرایی شورای المپیک آسیا، شرح صالحی امیری به شیخ درباره قانون بازنشستگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران، میزبان نشست هیات اجرایی شورای المپیک آسیا، شرح صالحی امیری به شیخ درباره قانون بازنشستگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید