بانوی کماندار ایران: حرف های زیادی برای گفتن در جاکارتا داریم

به گزارش مجله سرگرمی، کماندار زنجانی اعزامی به بازی های آسیایی جاکارتا گفت: باتوجه به پشت سر گذاشتن اردوهای دشوار و فشرده، در بازی های آسیایی جاکارتا حرف های زیادی برای گفتن در برابر رقبا خواهیم داشت.

بانوی کماندار ایران: حرف های زیادی برای گفتن در جاکارتا داریم

فرشته قربانی در گفت وگو با خبرنگاران، منطقه زنجان، اظهار کرد: بازی های آسیایی جاکارتا یکی از مهم ترین رویدادهای ورزشی دنیا محسوب می گردد که در همین راستا تیم ملی تیراندازی با کمان ایران برای حضوری قدرتمند در این رقابت ها، تمرینات خود را از سه ماهه گذشته شروع کرد.

وی توضیح داد: در بازی های آسیایی جاکارتا رقابت سختی با حریفان مهمی از جمله کره جنوبی، چین تایپه، هند و اندونزی خواهیم داشت اما اگر بتوانیم رکوردهایی را که در ایران ثبت نموده ایم، در این رقابت ها نیز تکرار کنیم، قطع یقین صاحب مدال های ارزشمند خواهیم بود.

این ملی پوش زنجانی یادآور شد: خوشبختانه تیم ملی تیراندازی با کمان ایران تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و حضور در دو رقابت های جهانی و آسیایی آلمان و چین تایپه نیز تاثیر بسیار مثبتی در ادامه برگزاری تمرینات داشته است.

قربانی اضافه نمود: رقبای حاضر در بازی های آسیایی جاکارتا از قهرمانان صاحب نام در رشته تیراندازی با کمان آسیا و جهان هستند که همگی در این رقابت ها برای کسب مدال خوشرنگ به رقابت خواهند پرداخت.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 705

به "بانوی کماندار ایران: حرف های زیادی برای گفتن در جاکارتا داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانوی کماندار ایران: حرف های زیادی برای گفتن در جاکارتا داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید