ترن هوایی سریع السیر هنگ کنگ شروع به کار کرد ، ترکیبی از منافع اقتصادی و گردشگری

به گزارش مجله سرگرمی، ترن هوایی سریع السیر چینی ها با هدف اتصال دو شهر در نزدیکی مرزهای اصلی چین شروع به کار کرد. این ترن هوایی با هدف افزایش مبادلات اقتصادی فعالیت می نماید.

ترن هوایی سریع السیر هنگ کنگ شروع به کار کرد ، ترکیبی از منافع اقتصادی و گردشگری

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی نت، خطوط راه آهن گوانگژو-شنژن-هنگ کنگ به عنوان یک مزیت شناخته می شوند که سودهای اقتصادی مانند افزایش ارتباطات گردشگری را به ارمغان می آورند.

پیش بینی می گردد خطوط هوایی مذکور نرخ مبادلات تجاری و مالی در منطقه را افزایش دهند و سودی سرشار نصیب سازندگان خود نمایند. مقامات محلی می گویند؛ این پروژه به عنوان پیشرفتی در نظر گرفته می گردد که مدت زمان سفر را به حداقل می رساند. این سیستم دسترسی مستقیم به شبکه های راه آهن ملی با سرعت 2500 کیلومتر (15،500 مایلی) را در اختیار دارد و منافع اقتصادی مانند گردشگری را افزایش می دهد.

با این حال همه از این طرح تعریف نمی نمایند. برای مثال برخی از منتقدان می گویند هزینه های این پروژه که حدود 11 میلیارد دلار است توجیه اقتصادی ندارد.

تانیا چان، قاضی محلی، در این خصوص می گوید: صادقانه بگویم، مردم هنگ کنگ برای این راه آهن سریع السیر هزینه زیادی پرداخت نموده اند. و من واقعا از بازگشت اقتصادی آن شکایت دارم.

تحت قانون اساسی، هنگ کنگ مسئولیت اقتصاد، ارز و سیستم حقوقی خود را به طور مستقل داراست اما به عنوان یک منطقه ویژه اداری از چین باقی مانده است. پکن که نظارت بر امور خارجی و دفاع ملی را برعهده دارد، به وضوح قول داده که این طرح تا 50 سال دیگر تغییر نکند.

دولت و شرکت ها بر تأثیر مثبت اقتصادی این قطار برای هنگ کنگ تأکید نموده اند، اما کمیته گردشگری هنگ چندان استقبالی از این طرح ننموده است.

سخنگوی طرح مذکور در یک بیانیه ایمیلی می گوید: آنالیز همه تاثیرهای طرح مذکور ساده نیست، اما پیش بینی می گردد میانگین مصرف روزانه این ترن درسال 2021 به 95،000 مسافر بسد. .

اداره حمل و نقل و مسکن در ماه گذشته به مجلس قانونگذاری گزارش داد که بیش از 90 درصد از مزایای این طرح به شکل مستقیم به موارد اقتصادی مرتبط است و این سوددهی تا 50 میلیارد دلار تخمین زده می گردد.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: انتخاب
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3548

به "ترن هوایی سریع السیر هنگ کنگ شروع به کار کرد ، ترکیبی از منافع اقتصادی و گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترن هوایی سریع السیر هنگ کنگ شروع به کار کرد ، ترکیبی از منافع اقتصادی و گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید