حمید درخشان: دفاع منطقی و دوندگی عامل پیروزی پرسپولیس مقابل السد بود، سازمان لیگ دیدار پیکان - پرسپولیس را لغو کند

به گزارش مجله سرگرمی، حمید درخشان سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که این تیم با دفاع منطقی و دوندگی بالا توانسته السد را در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شکست دهد.

حمید درخشان: دفاع منطقی و دوندگی عامل پیروزی پرسپولیس مقابل السد بود، سازمان لیگ دیدار پیکان - پرسپولیس را لغو کند

حمید درخشان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل السد در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس منطقی بازی کرد و خط دفاعی عالی بود. بچه ها همه خوب بازی کردند و خط هافبک و حمله بازی منطقی را به نمایش گذاشتند. در هافبک بازیکنان دوندگی بالایی داشتند و احمد نوراللهی در میانه میدان بهترین بازیکن بود. در خط حمله هم پرسپولیس دو موقعیت خیلی خوب به دست آورد که موقعیت اول از دست رفت، اما علی علیپور در ضد حمله ایده آل بود و توانست توپ را به خوبی جلو ببرد و پنالتی بگیرد.

وی با اشاره به مصدومیت حسین ماهینی، مدافع راست پرسپولیس به تمجید از سیامک نعمتی و آدام همتی پرداخت و بیان کرد: از بازیکنان سمت راست پرسپولیس انتظار این بازی خوب نمی رفت، اما آنها عالی بودند. دو تیم در مجموع بسیار عالی بازی کردند، اما بازیکنان پرسپولیس مزد کوشش خود را گرفتند. فکر می کنم پرسپولیس اکنون 70 درصد راه برای رسیدن به فینال را رفته و با توجه به اینکه در بازی برگشت طرفداران هم پرسپولیس را تنها نمی گذارند، می توان به فینال رسید.

درخشان در خصوص اینکه حضور سیامک نعمتی در دفاع راست و آدم همتی در هافبک راست که برای اولین بار در ترکیب اصلی قرار می گرفت زوج خوبی را تشکیل داده بود و به خوبی حملات السد از این سمت را خنثی کردند، گفت: فوتبال همیشه شرایطی این چنینی دارد که برخی بازیکنان در برخی پست ها که تخصص شان نیست، جوابگو هستند. بازیکنان سمت راست پرسپولیس خیلی خوب بازی کردند و یاری حال تیم بودند. انتظار نداشتیم که آنها تا این اندازه درخشان باشند، اما بسیار خوب کار کردند. سیامک نعمتی در دفاع راست ایده آل و پخته بازی کرد و منطقه را بسیار خوب پوشش می داد.

سرمربی پیشین پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که شاگردان برانکو ایوانکوویچ در دیداری پیروز شدند که السد آمار بهتری از خود به جا گذاشت، گفت: کاملاً قبول دارم که السد به لحاظ آماری عملکرد بهتری داشت، اما پرسپولیس به خوبی دفاع کرد. بازیکنان ما خیلی خوب دویدند و پرسپولیس روی این دفاع منطقی و دوندگی اش به پیروزی رسید. روی ضد حمله هم علیپور عالی کار کرد و به خوبی توانست از دروازه بان السد پنالتی بگیرد. ایوانکوویچ: با دوندگی بالا السد را غافلگیر کردیم

وی درباره اینکه پرسپولیس در بازی برگشت محمد انصاری و کمال کامیابی نیا را هم در اختیار دارد و با این شرایط بازی برگشت را چگونه ارزیابی می نماید، گفت: با بازگشت این دو بازیکن، پرسپولیس تا حدودی قدرت بیشتری می گیرد و شرایطش بهتر می گردد. وقتی این بازیکنان اضافه شوند، دست کادرفنی بازتر است، با این حال پرسپولیس باید در تهران هوشیارتر بازی کند، چراکه این تیم السد بسیار باهوش و خطرناک است. اگر پرسپولیس در بازی برگشت گلی دریافت کند، کارش بسیار سخت خواهد شد.

درخشان در مورد فشار بازی های پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا، به خبرنگاران گفت: فکر می کنم فدراسیون باید یکی از بازی های پرسپولیس را لغو کند تا این تیم بتواند ریکاوری بهتری داشته باشد. خواهش می کنم فدراسیون و سازمان لیگ بازی 27 مهر با پیکان را لغو نمایند تا پرسپولیس با شرایطی بهتر روز اول آبان در بازی برگشت به مصاف السد برود. لغو یک بازی مسئله ای هم در برنامه ها ایجاد نمی نماید. من خودم این شرایط سخت را در پرسپولیس داشتم و فکر می کنم باید به این تیم یاری گردد.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4317

به "حمید درخشان: دفاع منطقی و دوندگی عامل پیروزی پرسپولیس مقابل السد بود، سازمان لیگ دیدار پیکان - پرسپولیس را لغو کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمید درخشان: دفاع منطقی و دوندگی عامل پیروزی پرسپولیس مقابل السد بود، سازمان لیگ دیدار پیکان - پرسپولیس را لغو کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید