خلیلی: نمی گذاریم حق پرسپولیس و طرفداران پایمال گردد

به گزارش مجله سرگرمی، وظیفه من این است که از حق پرسپولیس و طرفداران دفاع کنم و این کار را انجام خواهم داد تا هیچ حقی از آنها پایمال نشود.

خلیلی: نمی گذاریم حق پرسپولیس و طرفداران پایمال گردد

پرسپولیس در مسجدسلیمان متوقف شد اما مهمترین نکته آن بازی، زمین خراب استادیوم بود که محسن خلیلی درباره اش گفته: تیم ها برای اینکه در لیگ برتر حاضر باشند باید از یک سری فیلترها عبور نمایند. تیمی که در لیگ برتر است باید از نظر امکاناتی و سخت افزاری در حد لیگ برتر باشد و استاندارهای ای اف سی را رعایت کند. من برای مردم مسجدسلیمان احترام زیادی قائلم، مهمان نوازی آنها بی نظیر بود و معتقدم که حق مردم و جوانانش داشتن یک استادیوم مدرن است اما این شهر شرایط لازم را برای میزبانی از تیم های لیگ رجحان ندارد.

در جریان این بازی خلیلی یک لحظه هم کنار زمین آرام و قرار نداشت و مدام با داور چهارم صحبت می کرد که حالا می گوید برای دفاع از حق پرسپولیس و طرفدارانش بوده: وظیفه مدیر تیمی مثل پرسپولیس همین است. من باید کاری کنم که نیمکت تیم آرامش داشته باشد و روی صحنه هایی که کادرفنی و بازیکنان اعتراض دارند، حواسم باشد که پرسپولیس متضرر نگردد. وظیفه من این است که از حق پرسپولیس و طرفداران دفاع کنم و این کار را انجام خواهم داد تا هیچ حقی از آنها پایمال نگردد.

مهم ترین دغدغه این روزهای پرسپولیسی ها اما نه زمین مسجدسلیمان و امتیازهای از دست رفته، بلکه برنامه فشرده تیم تا سال جدید است که محسن خلیلی گفته بود درباره اش با مسئولان سازمان لیگ مذاکره می نماید. او به گفته خودش این کار را انجام داده اما هنوز پاسخی نگرفته است: بله، من، مدیرعامل و حتی برانکو اعتراض خود به این برنامه را به سازمان لیگ اعلام نموده ایم. حتی در خصوص این موضوع جلساتی را هم با بهاروند و فتاحی برگزار کردیم. ما پیشنهادهای خودمان، کادرفنی و حتی پیشنهادهای منطقی طرفداران را به سازمان لیگ انتقال داده ایم و حالا منتظر نتیجه هستیم. باید این را هم در نظر گرفت که ما نماینده ایران در لیگ قهرمانان هستیم و فشردگی بازی های داخلی به تیم لطمه می زند. باید برای تیم هایی که نماینده کشورمان در آسیا هستند، شرایط ویژه ای درست گردد. بالاخره ما نماینده ایران در آسیا هستیم و می خواهیم برای کشورمان افتخارآفرینی کنیم. خیال طرفداران راحت باشد ما تمام توان مان را به کار می گیریم تا شرایطی فراهم گردد در ادامه راه پرسپولیس و طرفداران آرامش داشته باشند.

خلیلی درباره دیدار و تقابلش با مرزبان هم این طور گفته: شیرینی فوتبال به همین چیزهاست. یک روز به عنوان بازیکن کنار یک مربی هستید و یک روز دیگر به عنوان مربی یا مدیر تیم، روبروی او.

11 - 390

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 13425

به "خلیلی: نمی گذاریم حق پرسپولیس و طرفداران پایمال گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیلی: نمی گذاریم حق پرسپولیس و طرفداران پایمال گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید