دی فرانچسکو: از نتیجه راضی نیستم

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی رم با وجود کسب پیروزی برابر پورتو از نتیجه به دست آمده راضی نیست. با این حال به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت.

دی فرانچسکو: از نتیجه راضی نیستم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اسکای اسپورت، رم در دیدار رفت برابر پورتو که در ایتالیا برگزار گردید توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد.

دی فرانچسکو، سرمربی رم با وجود اینکه تیمش در این دیدار به پیروزی رسیده اما از نتیجه به دست آمده نیز راضی نیست. او در این باره بعد از این دیدار، گفت : این نتیجه تأسف آور است. باید بازی با نتیجه دو بر صفر به انتها می رسید. گلی که دریافت کردیم شرایط را برای ما در دیدار برگشت سخت تر کرد.

او در ادامه صحبت های خود، اضافه نمود: با وجود اینکه از نتیجه راضی نیستم اما از بازیکنان به خاطر کوشش های زیادی که از خود نشان دادند، تشکر می کنم. فرصت های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم و می توانستیم با نتیجه بهتری به پیروزی برسیم. گل عجیبی دریافت کردیم و نمی توانم به خاطر آن بازیکنان را سرزنش کنم. من از عملکرد شاگردانم لذت بردم.

هر دو گل رم را در این دیدار زانیلو به ثمر رساند. دی فرانچسکو، به این ستاره جدید تیمش اشاره نمود و در این رابطه، گفت : اجازه بدهید که از ستاره این بازی تشکر ویژه ای داشته باشیم. زانیلو می تواند پیشرفت زیادی در رم داشته باشد. او از توانایی های بالایی در بازی با سر برخوردار است. این بازیکن بسیار با استعداد است و با تمرکز بسیار بالایی که در این دیدار داشت وظایفش را به خوبی انجام داد.

دی فرانچسکو در انتها به سیستمی که در این بازی از آن بهره برده بودند، اشاره نمود و گفت : ما در این بازی از سیستم 4-3-3 استفاده کردیم و بازیکنان وظیفه خود را به خوبی انجام دادند. در دیدار برگشت هم به دنبال پیروزی هستیم. بدترین اشتباه این است که در زمین رم به دنبال دفاعی بازی کردن و کسب تساوی باشیم.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 12570

به "دی فرانچسکو: از نتیجه راضی نیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دی فرانچسکو: از نتیجه راضی نیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید