سومین کنگره بین المللی تغذیه ایران برگزار می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، سومین کنگره بین المللی و پانزدهمین کنگره داخلی تغذیه ایران از 28 تا 30 آذرماه در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می گردد.

سومین کنگره بین المللی تغذیه ایران برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران، دکتر جلال الدین میرزای رزاز - رییس انجمن تعذیه ایران با اشاره به اینکه سومین کنگره بین المللی و پانزدهمین کنگره داخلی تغذیه ایران مهم ترین رخداد علمی دوسالانه حوزه علوم تغذیه محسوب می گردد، گفت: کنگره سال جاری به همت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دانشگاه علوم پزشکی تهران، انجمن تغذیه ایران و انجمن علمی تغذیه ایران برگزار می گردد.

وی ادامه داد: کنگره سال جاری با عنوان تغذیه پایدار برای زندگی شاد و فعال در سطح بین المللی برگزار می گردد که ضمن برگزاری این کنگره شاهد یک رخداد بزرگ علمی با رویکرد جدید به زندگی خواهیم بود؛ چرا که تأثیرپذیری زندگی به لحاظ چگونگی تغذیه شاید برای اولین بار در این سطح مطرح می گردد.

بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، میرزای رزاز هدف از برگزاری کنگره مذکور را معرفی آخرین دستاوردهای پزشکی و تبادل نظر میان استادان دانشگاه های داخلی و خارجی دانست و اضافه نمود: این رویداد، فرصت مناسبی است تا متخصصان علم تغذیه در ایران با آخرین تحولات این حوزه و صنعت آشنا شوند و ارتباط خود را با پیشگامان علم تغذیه و سیاستگذاران این حوزه در کشور، مستحکم تر نمایند.

وی با اشاره به اینکه ترویج دیدگاه های جدید و فرهنگ سازی مردمی نیز یکی دیگر از اهداف این کنگره است، یادآور شد: در نگاه اول ماهیت علمی و پژوهشی این کنگره دوسالانه مدنظر است که دستاوردهای جدید علمی در سطح جهانی مطرح و به چالش کشیده می گردد تا به علم روز نزدیک تر گردد. ولی در کنار این هدف توجه به زندگی شاد و فعال مردمی و بستر سازی تحول زندگی بر پایه تغییر افکار و به سمت لذت بردن از زندگی نیز هدف است. بدین طریق شاهد حصول کوشش هایمان در غالب کنگره ای که حاصل ماه ها تحقیق و پژوهش، برنامه ریزی، صرف وقت و انرژی است، خواهیم بود.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 8414

به "سومین کنگره بین المللی تغذیه ایران برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سومین کنگره بین المللی تغذیه ایران برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید