فوتبال دنیا، سوارس: VAR به شادی گل لطمه می زند

به گزارش مجله سرگرمی، مهاجم اروگوئه ای آبی واناری ها معتقد است یاری داور ویدئویی به شادی پس از گل لطمه می زند.

فوتبال دنیا، سوارس: VAR به شادی گل لطمه می زند

به گزارش خبرنگاران، لوئیس سوارس که گل اولش در پیروزی خانگی 8 بر 2 شب گذشته (یکشنبه) بارسلونا مقابل اوئسکا با استفاده از یاری داور ویدئویی (AVR) مورد قبول واقع شد، می گوید زمانی که برای آنالیز گل توسط این فناوری گرفته می گردد، باعث از بین رفتن شور و شوق بازیکن برای شادی می گردد.

سوارس در مورد استفاده از VAR برای اولین بار در رقابت های لالیگا که روی گل وی بود، گفت: وقتی که نسبت به صحیح بودن گل تان شک دارید، با آنالیز که توسط یاری داور ویدئویی صورت می گیرد، آدرنالین و اشتیاق تان را از دست می دهید. در واقع به شادی گل شما لطمه می زند. شما نمی توانید وقتی که همه چیز تحت کنترل است، مرتکب اشتباه شوید.

وی ادامه داد: به هر حال مهم یاری به تیم برای کسب این پیروزی بود و این در نهایت به حساب می آید. کم کم ما ریتم مدنظر خودمان را به دست خواهیم آورد. در آغاز بازی - زمانی که اوئسکا موفق به گلزنی شد - کمی خواب بودیم، اگرچه همین باعث شد تا واکنش نشان دهیم.

مهاجم اروگوئه ای آبی واناری ها همچنین با اشاره به صدرنشینی بارسلونا در لالیگا که به خاطر تفاضل گل بالاتر از رئال مادرید هستند، اعلام نمود: صدرنشینی همیشه مهم است، اما لیگ تازه آغاز گردیده و باید خودمان را برای بازی های آینده آماده کنیم.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2468

به "فوتبال دنیا، سوارس: VAR به شادی گل لطمه می زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، سوارس: VAR به شادی گل لطمه می زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید