کاهش 20تا 25 درصدی هزینه های سلامت با اجرای راهنماهای بالینی

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، سعید نمکی درباره ورود راهنماهای بالینی به کریکلوم و برنامه های آموزشی طراحی گردیده پزشکان خاطرنشان کرد: یکی از راه کارهای اصلی کنترل هزینه ها این است که پزشکان آموزش ببینند را آموزش بدهیم تا سطح ارجاع بیمار را درست انتخاب نمایند و نسخه هایی با معیار های استاندارد بنویسند.

کاهش 20تا 25 درصدی هزینه های سلامت با اجرای راهنماهای بالینی

وی با بیان این که یکی از بهترین مسیرها برای کاهش هزینه های سلامت، آموزش همگانی مردم است، اضافه نمود: آموزش پزشکان، پیراپزشکان و مردم یکی از راهکارهای کاهش هزینه های نظام سلامت و سازمان های بیمه گر محسوب می گردد که باید به صورت جدی پیگیری گردد.

نمکی با بیان این که وزارت بهداشت در این مسیر همراه است، اظهار کرد: برآورد ما این است که با برنامه ریزی های وزارت بهداشت برای اجرای راهنماهای بالینی حدود 20 تا 25 درصد کاهش هزینه در نظام سلامت داشته باشیم.

معاون اجتماعی سازمان برنامه و بودجه تاکید نمود: اگر پرونده الکترونیک سلامت، راهنماهای بالینی، نظام ارجاع و طرح پزشک خانواده به درستی اجرا گردد، به شکل قابل توجهی می تواند در کاهش هزینه های سازمان های بیمه گر موثر باشد.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: mehrnews.com
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 403

به "کاهش 20تا 25 درصدی هزینه های سلامت با اجرای راهنماهای بالینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 20تا 25 درصدی هزینه های سلامت با اجرای راهنماهای بالینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید