گل محمدی: سعی می کنیم در هر دو جام عملکرد خوبی داشته باشیم

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: هیچ وقت سعی نکردیم با جار و جنجال درباره داوری ها صحبت کنیم و به دنبال فشار روی داور باشیم.

گل محمدی: سعی می کنیم در هر دو جام عملکرد خوبی داشته باشیم

به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی در خصوص دیدار آتی تیمش در برابر ذوب آهن اصفهان در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار کرد: امیدواریم بازی خوبی را از هر دو تیم ببینیم. ذوب آهن یکی از تیم های خوب لیگ برتر ایران است و کار سختی مقابل این تیم داریم. هر دو تیم در لیگ برتر نشان داده اند که از کیفیت خوبی برخوردارند و برنده آن تیمی خواهد بود که اشتباهات کمتری داشته باشد. برای ذوب و تیم قابلی که دارد، احترام زیادی قائلیم و امیدواریم شاهد بازی زیبا و تماشاگرپسندی باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان در پاسخ به این که آیا تیمش قرار است روی یک جام متمرکز باشد یا برای لیگ برتر و جام حذفی به یک اندازه ارزش قائل است، گفت: الان نمی توان در این خصوص صحبت کرد. با تمام قدرت در هر دو جام سعی می کنیم عملکرد خوبی داشته باشیم و این گونه نیست که صرفا تمرکزمان را روی یک جام بگذاریم. مثل بقیه تیم ها روی جام حذفی حساب نموده ایم و امیدواریم بتوانیم تا آخرین لحظه پیش برویم.

گل محمدی در خصوص شرایط مالی پدیده گفت: خبرهای خوبی به گوش ما رسیده و امیدواریم در هفته آینده این صحبت ها عملی گردد و دیگر شاهد مسائل نباشیم.

وی در رابطه با نقدها مدیران و مربیان ذوب آهن نسبت به اشتباهات داوری اعلام نمود: در کل باید بگویم که اشتباهات داوری برای تمام تیم ها وجود داشته است. ما و ذوب آهن آخرین بازی رسمی که انجام دادیم در هفته ششم لیگ برتر مقابل هم بود و بعد از قرعه کشی جام حذفی اما موج نقدها از سوی تیم ذوب آهن نسبت به داوری این بازی حسابی بالا رفت. ضمن احترام به تمام صحبت ها و نظرات مطرح گردیده باید یادآوری کنم که پدیده هم در طول چند هفته اخیر از اشتباهات داوری متضرر گردیده است.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان اضافه کرد: نکته جالب اینجاست در آنالیز که برای اشتباهات داوری در شش هفته اول لیگ برتر از سوی کارشناسان انجام و اتفاقا در رسانه ها نیز منتشر شد، تیم ذوب آهن در بین سه تیم اولی واقع شده است که اشتباهات داوری بیشترین سود را برای آنها داشته و تیم پدیده در بین تیم هایی است که بیشترین ضرر را از اشتباهات داوری متحمل گردیده است.

وی ادامه داد: هیچ وقت سعی نکردیم با جار و جنجال درباره داوری ها صحبت کنیم ولی اگر قرار است تیمی همیشه به مسائل داوری معترض باشد و بعد از آن سود هم ببرد، کار درست پیش نمی رود و یک جای آن اشکال پیدا می نماید.

گل محمدی اضافه کرد: ما باید کوشش کنیم فشار را از روی داور برداریم نه اینکه همه چیز را تشدید کنیم و تمرکز داوران را از بین ببریم. اعتقاد دارم که همه داوران فوتبال به دنبال این هستند که قضاوت عادلانه داشته باشند و در این مسیر نقش مربیان بسیار اهمیت دارد که فضا را برای قضاوت عادلانه مساعد و فضای بدور از تنش ایجاد کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان ادامه داد: من از کمیته داوران می خواهم روی این موضوع زمان بیشتری بگذارد تا خدای نانموده حق تیمی ضایع نگردد. ما در پدیده سعی نموده ایم همیشه فنی نتیجه بگیریم و از حواشی دور باشیم.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3146

به "گل محمدی: سعی می کنیم در هر دو جام عملکرد خوبی داشته باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: سعی می کنیم در هر دو جام عملکرد خوبی داشته باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید