گیلان، فرهاد پورغلامی: در خانه موقعیت های بالای 95 درصد را گل نمی کنیم، از طرفداران ملوان عذرخواهی می کنم

به گزارش مجله سرگرمی، فرهاد پورغلامی مشکل تیم ملوان بندرانزلی را عدم استفاده از فرصت های گلزنی بیان کرد.

گیلان، فرهاد پورغلامی: در خانه موقعیت های بالای 95 درصد را گل نمی کنیم، از طرفداران ملوان عذرخواهی می کنم

به گزارش خبرنگاران از بندرانزلی, فرهاد پورغلامی، سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل سپیدرود رشت و حذف از جام حذفی گفت: ما در سه بازی که در انزلی انجام دادیم موقعیت های بالای 95 درصد داشتیم، ولی توپ های مان تبدیل به گل نمی گردد و باید با تمرکز بیشتر کار کنیم. ما در یک شرایط بد پنالتی دادیم و سپیدرود با همان پنالتی هم به مرحله بعد رفت.

وی ادامه داد: بازی را خوب آغاز نکردیم، اما هر چه از بازی گذشت بهتر شدیم. جام حذفی استراتژی خاص خودش را دارد و ما روی یک اشتباه فردی به حریف پنالتی دادیم.

پورغلامی درباره اشتباه پوریا غلامی که باعث پنالتی منجر به گل سپیدرود شد، گفت: پوریا از بهترین بازیکنان تیم ماست. خودش هم از این بابت خیلی ناراحت است. ما چهار موقعیت خوب گلزنی داشتیم که از دست رفت. باید تمرکز بیشتری داشته باشیم و به سرعت خودمان را بازسازی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان درباره کسر شش امتیاز از این تیم در لیگ یک عنوان نمود: این چالش منفی شش امتیاز کار ما را سخت تر نموده است. باید برای آینده بیشتر تمرکز کنیم تا به شرایط عادی برگردیم. از طرفداران ملوان به خاطر این باخت عذرخواهی می کنم، چون می دانم این بازی چقدر برای شان مهم بود.

وی در سرانجام اعلام کرد: برای ساختن ملوان و اینکه فوتبال مالکانه به نمایش بگذاریم به زمان احتیاج داریم، ما برای اینکه به تیم ایده آل مدنظرمان برسیم، هنوز راه زیادی داریم.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3223

به "گیلان، فرهاد پورغلامی: در خانه موقعیت های بالای 95 درصد را گل نمی کنیم، از طرفداران ملوان عذرخواهی می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گیلان، فرهاد پورغلامی: در خانه موقعیت های بالای 95 درصد را گل نمی کنیم، از طرفداران ملوان عذرخواهی می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید