راجرز در لستر هم میلاد را می خواهد؟

به گزارش مجله سرگرمی، با جدایی برندن راجرز از سلتیک و حضور او در لسترسیتی، بحث انتقال میلاد محمدی به اسکاتلند منتفی شد. حالا باید ببینیم آیا راجرز برای تقویت لسترسیتی در تابستان، اقدام به جذب محمدی خواهد نمود یا نه؟

راجرز در لستر هم میلاد را می خواهد؟

امیدواری به حضور میلاد محمدی در انگلیس

پیشرفت میلاد محمدی در طول 2 سال اخیر بیشتر از آن چیزی بوده که تصورش ر ا می کردیم. او در مقدماتی جام جهانی 2018 یکی از بازیکنان ثابت و آماده تیم ملی بود و در دور نهایی این رقابت ها هم فرصت بازی به دست آورد. بعد از جام جهانی نوبت به جام ملت های آسیا در سال 2019 رسید. جایی که باز هم شاهد حضور محمدی در فهرست کارلوس کی روش و البته ترکیب ایران بودیم. کنار درخشش محمدی در ترکیب تیم ملی، پیشرفت او در لیگ روسیه را هم نمی توانیم نادیده بگیریم. دفاع چپی که در احمد گروژنی، گاهی اوقات بال چپ می گردد و گاهی هم دفاع راست و البته همواره مورد اعتماد کادر فنی این تیم هم هست.

-

همین پیشرفت باعث شده تا بحث های فراوانی درباره انتقال دفاع چپ تیم ملی به لیگ های معتبر و تیم های مشهور شنیده گردد. به عنوان نمونه بحث حضور میلاد محمدی در سلتیک اسکاتلند بارها به میان آمده اما فعلا که سرانجامی نداشته. در جام ملت های آسیا حتی این خبر رسانه ای شد که مسئولان دو باشگاه نیوکاسل انگلیس و سلتیک اسکاتلند رقابت شانه به شانه ای را برای جذب دفاع چپ تیم ملی ایران شروع نموده اند اما در نهایت هیچ اتفاق مثبتی رخ نداد تا میلاد محمدی همچنان در روسیه بماند و پیراهن احمد گروژنی را بر تن کند.

درباره نیوکاسل هم شایعه ها به انتها رسید. رافائل بنیتز- سرمربی مشهور نیوکاسل- برای پوشش نقاط ضعیف این تیم در دفاع چپ، دو بازیکن از آفریقا جذب کرد و همین مسئله باعث شد تا حضور میلاد محمدی در لیگ برتر منتفی گردد. سلتیک اما همچنان علاقه مند بود تا این دفاع چپ ایرانی و 25 ساله را در تابستان و به عنوان بازیکن آزاد جذب کند. دلیل این علاقه هم تأکید برندن راجرز به حضور میلاد بود. سرمربی پیروز سلتیک که سابقه مربیگری در لیورپول را هم در کارنامه دارد.

-

هفته قبل اما راجرز بعد از صدرنشینی با سلتیک در لیگ اسکاتلند، تصمیم گرفت به لیگ برتر برگردد و روی نیمکت لسترسیتی بنشیند. باشگاهی که همین دو فصل قبل و همراه با کلودیو رانیری عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب نموده بود. لسترسیتی بعد از کسب نتایج ضعیف با کلود پل فرانسوی، نیمکت خود را در اختیار راجرز قرار داده تا با استفاده از تجریبات این مربی بتواند در جمع مدعیان قرار بگیرد و نتایج درخشانی کسب کند.

-

با حضور راجرز در لسترسیتی، شاید بحث حضور میلاد محمدی در سلتیک هم منتفی گردد. تنها دلیل علاقه باشگاه اسکاتلندی به محمدی، برندن راجرز بود که حالا این تیم را ترک نموده و به لسترسیتی رفته. البته این امیدواری برای ما باقی مانده که راجرز دستور خرید محمدی را به مدیران لسترسیتی بدهد و در تابستان دفاع چپ احمد گروژنی را جذب کند. باید منتظر بمانیم و ببینیم چه سرنوشتی در انتظار میلاد محمدی خواهد بود. دفاع چپی که بی حاشیه در حال پیشرفت است و البته دریافت پیشنهادی جذاب تا روسیه را به مقصد یک تیم مشهور در لیگی معتبر ترک کند.

12

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 14313

به "راجرز در لستر هم میلاد را می خواهد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راجرز در لستر هم میلاد را می خواهد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید